Kan iemand mijn post verwijderen en account

ik houd er niet van als mensen mij uitlachen het is geen spam ik vreg iets vriendelijks ik vroeg alleen om
een broncode van de stiudio monitor web versie waar kan ik die vinden

I don’t like it when people make fun of me it’s not spam I’m asking for something friendly I was just asking for
a source code of the stiudio monitor web version where can i find it

gwn vriendelijk zijn

Weet niet over welke post het gaat, maar…

Ik ben van mening dat je je account nog niet moet (laten) verwijderen. Er zijn altijd van die types die zichzelf beter vinden dan andere of ze krijgen een goed gevoel van om zichzelf superieur te vinden omdat ze meer ervaring met Mairlist hebben. Lekker laten gaan.

Laat je plezier hierdoor niet bederven. Ze gaan eraan voorbij dat dit een forum is om vragen te stellen en niet bedoeld is om hun ego op te krikken.

1 Like

wil je anders al mijn post van dit nieuwe account verwijderen ik was gewoon op zoek naar de bron code van studio web monitor waar kan ik die vinden Update Mairlist StudioMonitor - SiSoSnooP’s Blog (my-web-page.de)

i was looking for the studio monitor source code www.my-web-page.de

Oh dear, I understand.

(Google :netherlands:)

Dit is een extensie van een particuliere gebruiker, niet mairlist GmbH.

Als je dit vanaf het begin duidelijk had gecommuniceerd, de zoekfunctie van het forum had gebruikt en contact had opgenomen met de auteur (hij is nog steeds actief hier op het forum), had je ons en jezelf wat misverstanden kunnen besparen.

1 Like

(Google :netherlands:)

Nog een verzoek: als u hier om mAirList-gebaseerde add-on-software vraagt, dan neem ik aan dat u al mAirList hebt.

Voer uw serienummer in uw forumprofiel in, zodat ik u kan markeren als “verified customer” (zichtbaar voor iedereen met een oranje vinkje op uw avatar).

Erg bedankt.