Zoeken in database mairlist 7.0

goeieavond,

als ik een zoek opdracht uitvoer in de mairlist database, en ik maak bijv een spel fout dan gaat mairlist in frozen. dit kan soms wel een half uur duren.ik gebruik de standaard instellingen van mairlist.

alvast bedankt

Gebruik je google drive of een andere clouddienst waar je je database mee gesynced hebt?

ik heb mijn muziek op de nas staan. de mairlist database bevind zich gewoon op de c schijf van mijn pc. het maakt niet uit of ik nu mairlist 6 of mairlist 7 gebruik. nummers zoeken blijft altijd weer een verassing of mairlist niet in de frozen stand gaat

Klopt, heb dit een keer getest nadat iemand het in een Nederlandse Facebook groep vroeg. Kwam tot de zelfde conclusie fout gespeld is vastlopen. Jaren terug toen we nog in 5 zaten was de oplossing minimaal 3 letters maar zoals jij zei tik je het fout in ( waarom zoek je anders) freeze. Tis zeker niet zoals zoeken in Google lijkt het er een beetje op vind hij het wel. PS ik heb het vorige jaar getest met versie 6. Hoe ik het zelf aanpak, stel ik wil Michael Jackson met Ben dan ga ik naar artist scroll snel naar de M daar wat rustiger dat ik Michael Jackson zie klik dan in de nummers komt Ben gelijk door. Dit kost hooguit minuut tik je het fout in ben je langer onderweg. Had het getest met A-ha dat vond hij niet met Aha a ha moest echt - tussen.

ik vind dat toch wel erg slecht voor zo’n programma, daar zouden ze eens iets aan moeten doen vanuit mairlist