Titels en Artiest werkt niet goed

Sinds kort geeft de stream de titels niet meer door van de inkomende streams.
De normale 247 werkt prima, alleen als er een doorgestuurde stream in komt geeft ie helemaal niets meer door.
Voor zover ik kan zien staan echt alle instellingen goed, ik zie de titels ook binnenkomen, ze worden alleen niet weergegeven op de radiostream.
Ondertussen heb ik alle instelbare opties al getest maar ik kom niet verder met dit probleem.

Vriendelijke groet Harco

Geen andere wijzigingen in de configuratie (encoder) sindsdien? :thinking:

Goedemorgen,
Geen aanpassing gedaan, het is op alle 2 de streams 320 en 128 stream

Is dit pas gebeurd sinds je bent overgestapt naar versie 7?

(sorry, Google :netherlands: )

Het begon met het vol lopen van de buffer zodat je alles wat er gedraaid was steeds in je player voorbij zag komen.
na het legen van de buffer liep het weer goed, totdat er weer een inkomende stream was ingeschakeld.
Vrijwel direct ging hij de gedraaide tracks herhalen als tekst in je player.
En dan nu uiteindelijk laat ie niets meer zien op de stream.
Op de doorgestuurde stream zie ik wel de juiste titels staan maar dit word niet overgenomen door de hoofdstream.
lastig probleem

Hoi harco

Je zegt dat op de doorgestuurde streams wel de juiste info te zien is, maar niet op de hoofdstream.
Hoe bedoel je dit precies? Je hebt een inkomende stream.die je doorstuurt naar jouw eigen stream?

Stream je rechtstreeks vanuit mAirlist of gebruik je aparte stream soft-/hard-ware?

Wordt er een apart txt bestand gemaakt of ga je direct met mAirlist streamen?

Naar welk eindpunt wil je die data toesturen? Icecast / Shoutcast / Anders (HTTP XML etc)?