Tekst verkleinen

Hallo ,
In mijn database/ zoek “vak” zet ik wel eens informatie over de artiest , nieuws feitje, weer,etc etc. De tekstgrootte vind in nogal groot. Is deze ergens aan te passen/ verkleinen.?
Gr Jos

Wat bedoel je precies met database/ zoek vak?
Is dit het vakje waar je in typt zodat je een item zoekt? aangezien je aangeeft dat je er informatie neer zet, dat lijkt me dar niet de plek. De vraag die je stelt is hierdoor helaas erg onduidelijk. wellicht dat je iets specifieker kunt zijn of een screenshot kunt plaatsen zodat we een goed beeld krijgen welk “vak” je bedoelt.


Hierbij de foto ter verduidelijking.
Gr jos

In de Skini.ini file (of skin editor in versie 7) zou je dit moeten toevoegen om de tekst aan te passen in de browser:

[Browser]
FontSize=10

Het getal 10 kun je aanpassen zodat de tekst de juiste grootte heeft.
Dit heeft wel invloed op alle tabbladen die je in de browser hebt. Vooralsnog is het niet mogelijk om per tabblad een aparte fontsize in te stellen.

Ik ga ermee aan de slag.
Bedankt voor de tip
Gr jos

Helaas,
Op deze manierlukt het niet. Geen ramp …we doen het ermee

Ik heb zojuist even getest en inderdaad de databank en databank zoeken e.d. wijzigt wel, alleen de comment viewer niet binnen de browser.
Het lijkt op een ‘fout’ binnen de programmering, al weet ik niet precies hoe deze in elkaar zit binnen dit onderdeel. Als je wilt kun je op het engelstalige deel een post plaatsen met de opmerking dat FontSize=** binnen het [browser] gedeelte niet werkt voor een commentviewer maar alleen voor de database tabs.
Torben en Uli lezen vrijwel alles op het engelstalige deel en wellicht dat ze kunnen kijken wat ze er mee kunnen doen.

Ga naar screen objects.
comment viewer (mijn mairlist staat op engels) change font (zal verander lettertype zijn?)
Daar kan je eerst lettertype veranderen dan tekenstyle en als laaste punten en das de groote.


b