sweeper

Ik ben even benieuwd of het mogelijk is om 2 verschillende Sweep sounds te gebruiken. Ik wil graag de mogelijkheid hebben om gesproken : " en ook.wav " en " en deze.wav " te kunnen gebruiken.

dank.

Hallo William, ik denk dat je geen reactie krijgt omdat veel forumleden de vraag niet begrijpen. Kun je iets duidelijker uitleggen wat je bedoeld.

Het is een vraag die ik al een tijdje geleden tegenkwam. Ik wil gewoon meerdere sweep geluiden kunnen gebruiken. Als je nu in het configuratieschema kijkt kun je voor een HOOK container maar 1 sweep geluid opgeven. Als je dan bijvoorbeeld meerdere geluiden wilt hebben, hoe moet dat dan?? Ik heb er nog niemand een antwoord op zien geven, maar de vraag komt al jaren terug vanuit verschillende gebruikers…? William Reitsma. Even overleggen kan ook Dan kan ik het wellicht beter uitleggen. William Reitsma 0643877359

:de: [Google] :netherlands:

Is dit het onderwerp hier (in het Engelse gedeelte van het forum) waarop Torben vandaag reageerde?

De vraag is nu een stuk duidelijker, dank daarvoor William Reitsma. Ik gebruik inderdaad 1 vaste file in de Hook Container, ik weet geen antwoord op je vraag.

Ik zie dat je de vraag ook in het Engelse gedeelte van het forum hebt gesteld. Goed gedaan, de kans op hulp is nu veel groter. Succes!

Je bent het toch wel met mij eens, dat dit erg jammer is. Als je maar 1 file kan gebruiken voor opener, sweeper en closer, maakt dat het radiostation niet zo heel spannend. Het klinkt eigenlijk de hele dag hetzelfde. Dat is eigenlijk mijn probleem. Nu is er dus een script, maar gezien de reactie van een van de heren, ben ik bang dat dat hem ook niet gaat worden.

Wat een rare redenatie: door 1 script wat niet aangepast kan worden klinkt een radiostation de gehele dag hetzelfde? Hier zijn m.i. veel meer onderdelen in betrokken, niet slechts dit enkele script.

Ik waardeer de prima prijs - / kwaliteit verhouding van mAirList. Dat dit specifieke onderdeel niet aanpasbaar is maakt het nog niet onbruikbaar. Er zijn zoveel mooie toepassingen wel mogelijk.

Mairlist is ook zeker niet onbruikbaar , maar fundamenteel vind ik het wel jammer dat je Hook Containers de hele dag qua vormgeving hetzelfde klinken. “Dus dan ook het station “… zeg ik even gechargeerd . :slight_smile: Het is verder een topper uit het het rijtje Radio Automatisering. Dat zeker.
Overigens wil je wel souffleren op het punt “ prijs “ . Vergis je niet dat Mairlist ook meteen het duurste radio automatisering pakketje is als je het al gauw met een paar opties wilt hebben. Dus prijs / kwaliteit… …

Maar zeker top pakket. Ik denk dat ik nog wel een slimmigheidje hebt gevonden om het probleem te omzeilen :wink: Even testen.

Manier gevonden. Ik heb de opener en sluiter bestanden van de Hook container verwijderd uit de config en alleen de sweeper laten staan. Daar heb ik nog niets op gevonden. De opener van de Hook als " closer " aan het nieuws vastgemaakt en de sluiter van de Hook als " closer " op de Hook Container gezet in de Hour Template. Nu kan ik dus zelf de Hook Containers laten starten en sluiten met welke jingle ik zelf ook maar wil. Echter blijven de sweepers dus een probleem. Die klinken gewoon 24 uur lang hetzelfde. Daar heb ik nog geen " slimmigheid " voor gevonden.