Problemen bij inlezen playlist

Beste Allemaal
Ik ben op dit moment bezig vaardigheid te krijgen in het gebruik van Mairlist.
Het is de bedoeling dat deze straks op de lokale omroep gaat draaien.
Mairlist gaat gebruikt worden voor non-stop en voor live Programma’s.
Inmiddels heb ik een database aangemaakt en ben ik bezig om een uur-playlist non stop aan te maken, volgens mij is dit goed gelukt de uren worden gegenereerd
Echter als ik de playlist via de agenda wil inlezen in de “auto” modus wordt deze direct weer leeggemaakt nadat je een klein stukje muziek (3 seconden) hoort.
In de “Assist” modus blijft de playlist wel staan.
Wat doe ik niet goed.
Alvast dank voor de reacties.

Welkom bij mAirList en het forum!

Controleer of deze optie is geactiveerd in de configuratie. Dan springt mAirList naar de volgende vaste tijd, bijvoorbeeld een einde van het uur, als de tijd van het einde van het uur al bereikt was.

Beste Stefan
Dank voor je snelle reactie maar is helaas niet de oplossing.
Ik zal kijken of ik een voorbeeld ka sturen

Inmiddels werkt het al beter, ik ben opnieuw begonnen met het aanmaken van de uur en muzieksjablonen daarna ging het dus beter.
Ben nog wel bezig om de programmering goed onder de knie te krijgen.
We (EDEFM-XON) gaan Mairlist gebruiken voor non-stop, live uitzendingen en herhalen van de live-uren op bepaalde tijdstippen dat is dus nogal complex.
Mairlist ziet er goed uit maar ben wel zoekende om een goede duidelijke aaneensluitende manuel te vinden (wel veel goede info in dit forum)

Beste @AdrieSpekle,

Hartelijk welkom op het mAirList forum. Wat goed dat jullie bij XON overwegen over te stappen naar mAirList als play-out systeem. mAirList biedt veel heel veel mogelijkheden waarvoor je heel veel kunt instellen. De vele functionaliteiten zijn fijn maar de vele bijbehorende instellingen maakt het ook wel weer complex.

Helaas is er sinds V3 (lang geleden) géén manual meer beschikbaar gemaakt. Wel kun je heel veel actuele info vinden in de Wiki https://wiki.mairlist.com/ en je treft heel veel behulpzame gebruikers op dit forum. Als je kennis van de Engelse taal voldoende is, adviseer ik in het Engelstalige gedeelte je vragen te stellen, je bereik is dan heel groot.

Heel veel succes en leuk om binnenkort Ede FM, Rhenen FM en Omroep 1 Vallei via mAirList op zender te horen!