Probleem playlist- 2 zaken door elkaar

Gisteren een eigenaardig fenomeen…
Ik hoorde 2 zaken door elkaar draaen en had geen flauw idee wat de oorzaak hier zou kunnen van zijn… Dacht eerst dat iemand in de studio een schuiver had laten openstaan en er iets was opgestart van een andere pc of cart, echter niemand was langs geweest en niks was actief…
ook de aangeleverde files van de dj waren correct, 3 files van 20 min onderbroken door publiciteit, aangemaakt via admaster, de tp files zag er ook goed uit…

Het enige wat ik vasstel en waar ik me nu vragen bijstel… in de playlist zie ik ter hoogte van de 2 probleem programma onderdelen die afgespeeld worden samen met andere muziek, dat er ipv de groen epijl naar beneden een blauwe rechthoek stat met een horizontaal streepje boven…
Wat wil dit icoon zeggen, ik denk dat dit de boosdoener is, en wat is de oorzaak dat dit zo in de playlist komt…
Aan de timings zie je ook dat de tijd van de programma onderdelen er niet bijgeteld wordt, maar op de audio opname van de uitzending hoor je wel dat het programma wel uitgezonden is, met gelijktijdig ander audio…

Hallo, het lijkt alsof je in de playlistmixeditor twee nummers over elkaar heen hebt geplaatst en ze vervolgens tegelijkertijd hebt afgespeeld.

De blauwe balk met de pijl verschijnt wanneer de functie “Sweeper on Ramp” werd gebruikt:

Padding (aka. Sweeper on Ramp)

This has been request by a lot of people - it’s now possible to place sweepers over the ramp in AUTO mode, also if the sweeper is shorter than the ramp. We call this “Paddding”, as the sweeper is padded with silence and started at the same time as the song. You can set the padding in the Mix Editor, just by dragging the sweeper to the right over some kind of virtual “notch”.

mAirList maakt gebruik van een “onzichtbare” speler, wat ook verklaart waarom je een geluid hoorde maar de speler niet zag.