Playlist slaat nummer over

Vraagje: Hoe komt het dat na het nummer in player A. Het nummer erna start…en niet player B Het nummer van The Sparks start automatisch terwijl de playlist niet op automatisch staat Alvast bedankt voor het meedenken.

Goedemorgen @Josradio dit moet een instelling in de mAirlist configuratie zijn. Als ik een nummer uit de database sleep en tussen player A en player B invoeg, dan wijst mAirList automatisch de juiste player toe.

Heb je bij de players de eerste optie “Auto load in assist mode” aangevinkt?
Ik gebruik mAirList versie 6.3.18

Hallo Adriaan.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de mairlist versie 6.3.12. is toch net iets anders… kan het zo snel niet vinden. Heb je een iedee waar ik moet zoeken.

Je vindt deze instellingen in de app mAirList configuratie. Dit is een app welke je via het start menu zelfstandig kan opstarten. Versie 6.3.12 of 6.3.18 zal géén groot verschil geven. Ik neem aan dat je een mengpaneel gebruikt.

Vraag: start het nummer van The Sparks in player A en zo ja, start deze automatisch door?

1 Like

Bedankt Adriaan,
Gevonden en gelukt tot dusver…ga morgen tijdens de live uitzending kijken of het nog voorkomt.
Nogmaals bedankt voor deze waardevolle informatie.
Gr Jos

En @Josradio werkt het zoals gewenst?

1 Like

Hallo Adriaan
Het werkt. In de playlist moet je het tablad “link” aan laten staan zo kun je in de volgorde van je liedjes switchen en dus ook uitzetten.

Gr Jois

1 Like