Hallo Robert,
Ik denk dat ik nu uw probleem en het gedrag van mAirList kan uitleggen.
De streammonitor wordt door de meeste gebruikers zo gebruikt dat een geactiveerde stream wordt herkend en vervolgens de lopende playlist IN DE ENCODER eenvoudigweg wordt weggevaagd en de stream voor de luisteraar wordt weergegeven.
Om dit te doen, moet de streammonitor als volgt naar de ingang met hoge prioriteit in de audio-instellingen worden geleid:
en dit vinkje kan in de encoder worden gezet:
Met deze instellingen zou een wijziging van de afspeellijst aan het einde van het uur geen effect hebben.
Op basis van je screenshots denk ik dat je kunt zien dat je de streammonitor alleen gebruikt als hulpmiddel om een ​​inkomende actieve stream te detecteren.
En ik vermoed dat de streammonitor gericht is op de geluidskaart of het kanaal waarop ook de automatisering wordt afgespeeld (?)
Volgens de screenshots is het als volgt opgezet:
Als er een stream wordt gedetecteerd,
- via actie wordt een jingle ingevoegd
- de stroom geĂŻntegreerd
- een laatste jingle toegevoegd, die na het einde van de stream moet worden afgespeeld
- vervaagd naar het volgende element
Het probleem met deze aanpak zou zijn dat de stream als een element in de huidige afspeellijst wordt ingevoegd en het actieve programma niet rechtstreeks op de encoder verbergt, terwijl de automatiseringsafspeellijst op de achtergrond blijft draaien.
Dit was het feit dat mij aanvankelijk in verwarring bracht, omdat ik het gedrag van mAirList niet kon begrijpen voordat ik naar de schermafbeeldingen keek.
Als de afspeellijst nu het einde van het uur bereikt met een vaste of flexibele vaste tijd, wordt de afspeellijst voor het volgende uur afgespeeld en wordt het element beëindigd - ongeacht of de stream nog wordt herkend.
Omdat de actie slechts één keer wordt uitgevoerd wanneer een stream is geactiveerd. De stream moet dan weer inactief zijn zodat mAirList de detectie reset en het gedrag herhaalt voor de acties die zijn ingevoerd in “Wanneer ON AIR”.
Overigens kunnen je instellingen naast de annulering aan het eind van het uur nog wel wat problemen opleveren:
Elke keer dat de stream even stopt en vervolgens weer wordt herkend,
- de afspeellijst is geladen
- er wordt een jingle ingevoegd
- de stream is geĂŻntegreerd (tot de uurverandering)
Kunt u mij feedback geven of mijn aanname over uw instellingen juist is?
(met behulp van Google Translator)