Playlist einde

Hallo,
Als ik een playlist genereer in de miniplanner wil ik eigenlijk dat het laatste nummer/programma niet wordt afgekapt…Dus na het laatste nummer ( als deze helemaal is afgespeeld) het tijdsein, reclameblok etc etc. Iemand een tip hoe ik dat het beste kan doen.

P.S ik denk dat het iets te maken heeft met ( in de sjabloon beheer van de database) de termen: Hard Vaste Tijd, Zacht Vaste Tijd Vast er iets mee te maken?

Alvast bedankt voor het mee denken en tips
gr Jos

Timing
De volgende timingopties zijn beschikbaar:

Normaal: Het item start zodra het voorgaande item is afgelopen (of de ‘Start Next’- of ‘Fade Out’-markering bereikt, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet).

Hard vast tijdstip: Het item start precies op het opgegeven tijdstip.

Zacht vast tijdstip: Het item start op of na het opgegeven tijdstip, zodra het huidige item is afgelopen.

Terugrekenen (Backtiming): Te gebruiken direct vóór een item met een hard of zacht vast tijdstip; dit verplaatst het vaste tijdstip verder omhoog in de lijst, zodat dit item precies op dat vaste tijdstip eindigt. U kunt meerdere items met terugrekenen achter elkaar plannen om een ​​"backtiming-keten" te vormen.

Uitgesloten van terugrekenen: Het item wordt genegeerd door het backtiming-algoritme.
Voer bij harde en zachte timing het gewenste vaste tijdstip in. Houd er rekening mee dat vaste tijdstippen in uursjablonen altijd relatief zijn ten opzichte van het begin van het geplande uur.

Een vast tijdstip van 00:05:00 wordt bijvoorbeeld omgezet naar 07:05:00 wanneer de planner het sjabloon gebruikt om een ​​uurblok van 07:00:00 te genereren.

Met de instelling ‘Tijdvenster’ (Time frame) kunt u, in combinatie met zachte timing, de afspeelduur van het huidige item beperken. Bij een zacht vast tijdstip van 00:30:00 en een tijdvenster van 60 seconden start het item bijvoorbeeld zodra het huidige item is afgelopen, maar niet later dan 00:31:00.

Wederom bedankt voor je hulp Stefan