Platenspeler aansluiten op Airlite?

Heeft niet gelijk met Mairlist te maken (dus hoop dat het even mag). De kenners zijn hier namelijk te vinden :slight_smile:
Ik heb sinds kort een Airlite en ben er heel tevreden over. Ik heb alleen nog een Platenspeler zonder ingebouwde voorversterker. Nu heb ik gehoord dat je dit wel mogelijk is om te laten werken met een Airlite.
Wie kan mij vertellen of dit zo is? En zo ja, waar ik het kan instellen dat het werkt.
Bedankt alvast.

Dat kan met een RIAA voorversterker print van D&R . Is alleen voor mixers met insteek kanalen. Airmate , Airence, Airlab ect . Denk dat je goedkoper uit bent door een voorversterker ergens op de kop te tikken.

2 Likes

Vertaling door Google Translate :netherlands:

Dat is geen probleem. Op zowel het Engelse als het Duitse forum is er een subcategorie “Hardware” (gerelateerd aan mAirList, maar daar zijn we meestal vrijgevig).

Hier in het Nederlandse forum bestaat zo’n verdeling niet, dus alles is in orde.

Veel dank aan @henk.
Ik denk ook dat een externe, tussenliggende RIAA-equalisatievoorversterker (“Entzerr-Vorverstärker” in het Duits; Ik weet niet of er internationaal een betere term voor bestaat.) de beste optie is.

1 Like

Bedankt voor alle info. Heb inderdaad een voorversterker aangeschaft :+1: