PFL trackinformatie naar livestream

Hoi,

Bij gebruik van PFL op CH 3-4-5 met een Webstation gaat er trackinformatie van deze tracks direct door naar de livestream.

Heb inmiddels al van alles gevonden op internet, logging, audio-routing maar helaas nog niet DE juiste oplossing om dit probleem te tackelen. Iemand nog een idee> Alvast dank Maikel

No double posts please.

Goedemorgen @Aaldonk,

Welkom op het mAirList forum en bij de mAirList community, Maikel! Veel plezier met het gebruik van de mooie applicatie mAirList.

Zelf gebruik ik een D&R Airlite in combinatie met mAirList versie 8.0.8 . Ik probeer te begrijpen wat er bij jou gebeurt, want het is heel raar dat voorafluistering (PFL) in jouw livestream terecht komt. Bedoel je hiermee dat audio in de uitzending bijvoorbeeld via Player A (schuif staat omhoog) naar je stream gaat, je luistert via PFL op je Webstation Player B (schuif staat dicht, naar beneden, je gebruikt enkel de Cue-knop) en het geluid van de audio van Player B is hoorbaar op je stream? Bedoel je dat?

Oplossing uiteindelijk: bij modules geen PLAYER 1-x start opdracht meer hebben staan bij de CUE !! ook weer opgelost !!

Uhh nog niet helemaal: cartwall geeft bij pfl via cue nog steeds in livestream naam jingle weer dit moet ik nog even bekijken waar dit nu precies zit …

Hoi Adriaan, ja zo was mijn probleem ja player 1 loopt pfl op player 2 en deze info kwam terecht in mijn livestream. Dit is nu gefixt alleen nu nog zelfde probleem met cartwall en pfl via de cue zie hieronder mijn verhaal over instellingen wst nu op de players is verholpen …

Ook pfl zonder track info nu opgelost via aparte configuratie, bovenste uitgevinkt check opgelost :+1: