PFL gebruiken in combinatie met Behringer DX2000

Hallo,

Ik gebruik de Mairlist in comb. met de Behringer DX2000.
Om de verschillende kanalen aan te sturen gebruik ik een 7.1 externe geluidskaart.
En de output van het mengpaneel gaat naar de line in van de interne geluidskaart in de pc.
Dit werkt allemaal prima.
Maar als ik de PFL functie op het mengpaneel wil gebruiken dan gaat er iets fout.
Als ik de pfl op 1 van de kanalen zet die aangesloten zijn op externe 7.1 kaart kan ik wel voorluisteren.
Maar zodra ik de PFL op het kanaal van de geluidskaart van het mengpaneel (dat is standaard kanaal 3) zet dan spelen de nummers door elkaar.
Ik wil graag het 3e kanaal gebruiken (van de Behringer ) om voor te luisteren.
Is dat nog een bepaalde instelling in Mairlist?

Iemand een idee?

Kunt u ons een screenshot sturen van uw configuratie / audio-apparaten (voorbeeld):

Het helpt ons te herkennen hoe u de kanalen van de geluidskaart aan de spelers heeft toegewezen.

(Google etc.)

Dit is hoe de instellingen nu staan.

Bedankt, dat helpt.

Wijzig alle audio-apparaten in WASAPI. De mix van DirectSound en WASAPI wordt niet aanbevolen.

De PFL via DX2000 USB zou naar kanaal 3 moeten gaan, dat begrijp ik.
De toewijzing van de cartwall ziet er nog steeds een beetje verward uit. Kunt u mij dat uitleggen?

Geluidskaart / mixer toewijzen:
Kanaal 3 - PFL (USB)
Kanaal 4 -? (Speler A, 7/8)
Kanaal 5 -? (Speler B, 3/4)
Kanaal 6 -? (Cartwall?)
Kanaal 7 -?

Ik heb het op deze manier ingesteld.

Kanaal 3 = PFL
Kanaal 4 = Speler A , 7/8
Kanaal 5 = Speler B , 3/4
Kanaal 5 = Cartwall speler 1 , 3/4
Kanaal 6 = Cartwall speler 2 , 1/2
Kanaal 7 = Cartwall speler 3 , 5/6

Misschien heb je nog tips om dit beter of handiger in te delen?

Alvast bedankt

Ik heb nog een paar vragen als je goed vindt. .

Wat betekenen precies de Regions die onder elke player staan?
En wat moet ik bij standaard apparaten nu eigenlijk zetten ?

Alvast bedankt

De “Regions” is vrees ik gewoon een slechte vertaling naar het Nederlands toe. Een tabblad van de cartwall heeft 18 carts (bestanden) beschikbaar. Door middel van de “regions” kan je elke cart apart toewijzen aan een starknop (zo werkt het in ieder geval op mijn D&R Airlite).