Normalisatie in de control panel

Hallo,

Ik heb mairlist advance draaien en daar is natuurlijk een update geweest naar 6.3.7 nu zag ik dat ik wat extra’s er bij kreeg namelijk (en dit is voor mij interessant) Normalisatie en auto cue.

nu red ik mij prima met MairList maar ook ik ben geen expert (nog niet hahaha) kan iemand mij hier enige tips over geven hoe dit deel werkt?

Dank

1 Like

Hallo Erris,

welkom bij de mAirList community. :slightly_smiling_face:
Helaas moet ik de google vertaler gebruiken. :slightly_frowning_face:

Normalisatie:

Helaas hebben we hier geen beschrijving voor in het Nederlandse gedeelte van het forum. In het Duitse gedeelte hebben we dit echter uitvoerig beschreven - ook met afbeeldingen.

Een van de beste berichten komt van @Tondose in dit bericht:

Helaas is dit artikel niet beschikbaar in het Engels en niet in het Nederlands. Maar zowel @Tondose als ik leggen graag uit waar het over gaat.

Auto-Cue:

Dit is automatisch actief en vooraf ingesteld in mAirList. Je kunt dat veranderen, maar ik zal morgen meer over het onderwerp schrijven.

Groeten, Uli

[nl by Google]

Hallo Erris,

de auto cue en de fade-tijd worden geactiveerd en vooringesteld in mAirList:

U kunt deze waarden wijzigen en aanpassen aan uw wensen, zodat de juiste mix of flow voor u ontstaat.

Als de waarden al zijn berekend en ingesteld in uw afspeellijst of database, kunt u ze na een wijziging opnieuw berekenen met behulp van de massa bewerken.