Metadata

Hallo Vragen staat vrij, hoe krijg ik de metadata uit mAirlist, en waar schrijft hij het weg en hoe stel je dat in bij de configuratie… en hoe upload je het via je netwerk? zodat het mee komt op de stream BVD Eric

Hallo Eric,
Ik denk dat je Artist - Title wilt meesturen met je stream. Klopt dat?
Het begint met het goed taggen van je music zodat Artiest en Title is ingevuld. Zie hieronder:

Daarna moet je er voor zorgen dat die info uit de database wordt meegestuurd in je stream. Ga daarvoor naar je control Panel>Encoder>Metadata> Title Update>Log Format>
Zie hieronder:
image

Belangrijk dat je bij Item Type Filter alleen aanvinkt wat je met je stream wilt mee sturen. In mijn geval alleen music.
Succes. Hoop dat dit je verder helpt.
Peter

Bedankt Ga er mee stoeien…

HalloHet heeft even geduurd, maar helaas is met mijn mAirlist geen metadata mee te sturen, ik heb de versie 6.2.8 home Studio, ik kon dit eerder wel maar sind een update kan het niet meer, het zelfde als de database kan ik niets meer mee, toch vreemd dat het met oudere versie’s wel kan, misschien kan je me helpen, en misschien is er een mogenlijkheid om te upgraden…

[Google]

Hallo Eric,

u kunt uw Home Studio gratis updaten naar versie 6.3.8. Encoder en database werken problemloos zowel in versie 6.2 als 6.3.

Ga er meteen me bezig dankjewel

Ehh geen connecties gevonden, :sleepy:

Eric, is jouw vraag inderdaad om de naam van de artiest en de titel mee te sturen met je stream, via de ingebouwde encoder in mAirList? Dan is het voldoende om uit te voeren wat @PIDI hierboven keurig beschreven heeft. Dan werkt dit al, dit heeft niets met “connecties” te maken…