Mairlist kopen

Hallo
Ik ben nieuw hier dus ik val maar meteen met de deur in huis.
Ik ben van plan om de Mairlist Andvanced aan te schaffen. Gezien de prijs wil ik toch even een paar dingen weten.
Ik ben in het bezit van de D-R Webstation mixer. Werkt deze mixer feilloos met de Mairlist Advanced software?. Dan bedoel ik de faderstart, cartplayer buttons Voip.
Is de layout (uiterlijk) van de Mairlist advanced aan te passen ( ik vind de originele niet zo mooi eruitzien).

Alvast bedankt voor de tips.
Jos Groenen

P.s Alle ander tips voor wat betreft Webstation in combi met Mairlist zijn uiteraard ook welkom

Ja.

VoIP heeft niets met mAirList te maken, maar je kunt het natuurlijk wel zo gebruiken dat het met mAirList perfect geĂŻntegreerd kan worden in je broadcast operaties.
U kunt de andere afstandsbedieningsknoppen vrij gebruiken met mAirlist - niet alleen met de cartwall.

Ja, dat is mogelijk.

  • Layout:
    Gebruik de Layout-Designer (te vinden via het Windows-startmenu onder mAirList) om alle elementen in het afspeelvenster naar wens te rangschikken en de grootte ervan aan te passen.

  • Uiterlijk:
    Gebruik het bestand skin.ini (al beschikbaar in de map als een leeg bestand). Daar voer je in wat je wilt veranderen, zoals achtergrondkleuren, lettergroottes en meer.
    reference:skin.ini_reference [mAirList Wiki]

Er zijn verschillende prijsmodellen. Als u een “Home User” bent, is mAirList goedkoop. De eisen en regels vind je hier:
https://www.mairlist.com/en/home-users/

Je kunt mAirList 30 dagen gratis testen en alles in alle rust uitproberen. Er zijn geen beperkingen gedurende deze tijd.
Download mAirList, kies een proeflicentie en kies de Advanced Edition.

Je kunt het beste beginnen met de 30 dagen test als je het webstation hebt, dan kun je alles in combinatie testen.


Automatische vertaling :netherlands: door Google, ik vraag om uw begrip. :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tips,
Ik heb de proefversie gedownload maar kan nergens op uitmaken dat dit de advanced versie is, en dus ook niet weet wat ik wel en niet kan wijzigen. Download | mAirList Radio Automation
Welke versie kan ik het beste gebruiken om het eea. te proberen.

Wat u downloadt is altijd het complete pakket met het complete scala aan functies. Pas bij het activeren van de testlicentie wordt u gevraagd welke editie u wilt testen.

Als u de D&R Webstation kunt selecteren in de Configuratie in het gedeelte Afstandsbediening, is dit zeker de juiste editie.

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar ik krijg mijn faderstart en cartplayer buttons niet geconfigureerd. Mairlistin combinatie met mijn webstation. Enig idee iemand waar ik moet zoeken in mijn proefversie?

Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar: kun je in de configuratie afstandsbediening van het Webstation selecteren of niet?

Ja die kan ik selecteren…

Dan heb je de juiste editie in de test.
Wat wil je nu configureren? mAirList of de D&R-software?

Ja precies. Maar ik ben alweer zover dat ik de card players al via de webstation mixer kan starten. Staan nog wel niet allemaal op dezelfde fader, maar dat moet ook lukken.
Dus ik maak vorderingen. .Nu de players nog

Zijn er problemen met deze selectie?

P.S. Als je mij niet de Nederlandse taal wilt leren, dan hoef ik niet elke keer Google te gebruiken. Het spijt me als sommige zinnen vreemd zijn geschreven; Ik weet het niet… :wink:

Ik ga het uitproberen. Super bedankt voor de tips.

1 Like

Nog een vraag.
Als ik de instellingen van de demo versie opsla kan ik die dan ook tzt gebruiken in mijn advandced versie?

Players werken ook Bedankt

1 Like

Ja, dit wordt 1:1 overgenomen. Wanneer u mAirList koopt, hoeft u alleen de gekochte licentie in het programma te activeren. U kunt op dezelfde manier blijven werken, alleen de licentie verandert van demo in uw naam.

mAirList hoeft niet opnieuw te worden geĂŻnstalleerd of iets dergelijks.

Top! :+1: