Live programma schakelen

Graag zou ik een manier willen vinden om een knop in mairlist te kunnen toevoegen als daar op gedrukt dat er in de databank in de playlist van het volgende uur een input word toegevoegd na het nieuws en de commercials. Dit zodat er een uitzending gemaakt kan worden vanuit de studio waarna op het uur de input weer dichtgaat en de non stop weer verder begint te lopen.

Indien dit niet mogeljik is is het dan wel mogelijk om in de databank users aan te maken die rechten hebben tot bepaalde uren en dagen in de databank playlist?

Alvast bedankt voor de reacties.

Hallo Melvin,

Ik begreep uit jouw berichtje dat je een andere studio die contact moet maken met een andere computer waarop de non-stop draait. Klopt dat of vul ik het dan te veel voor je in?

Als boven staande klopt dan kun je dat doen door eerst een soundcard te koppelen waarop de studio op ‘binnen komt’ via live feed. Dan is er in de database onder ‘new item’ een object ‘Live Feed’ die kun je dan waarschijnlijk programmeren voor 1 uur in de playlist. Programeer eerst het nieuws etc. en daarna de live feed.

Probeer eens of dat werkt.

Dag Dank voor je bericht wat je schrijft klopt. Echter wil ik het zo maken dat je op het uur ervoor op een knop drukt en dan de playlist in de database van het uur daarna word aangepast met deze live feed en nieuws en commercials.