Lege lijst toevoegen 1 track in playlist template (Mini Scheduler)

Ik wil een enkel nummer toevoegen in de playlist template alleen als ik het venster open om een nummer te kiezen is deze leeg?
Kan wel het nummer terug vinden in de virtuele mappenstructuur enz. Neem aan dat ik ergens een stap oversla of zo.
Zit nog wel in de demo fase, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Van harte welkom @ErikvT op het mAirList forum! Ik vertrouw erop dat je veel plezier van deze radio play out software zult hebben.

Ik check of ik je vraag goed begrijp: je wilt een nummer toevoegen aan een playlist template. Is dit een specifiek nummer? Zo ja: je geeft aan dat het nummer al aanwezig is in de mAirList database en zichtbaar in de virtuele mappenstructuur. Als je het gewenste nummer opent in de database, zie je bij tabblad Algemeen, een internal ID (code) staan:

Je kunt nu de paarse regel specifiek item op de gewenste plaats in de template slepen en je vult bij de eigenschappen het internal ID (code) in. Nu heb je een specifiek nummer toegevoegd.

Voor zover mij bekend heb je tijdens een trial periode volledige functionaliteit, géén beperkingen.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Het probleem is als ik de paarse balk open en op de item invulbalk klik opent een venster en dat is leeg en heb geprobeerd er zelf iets in te vullen maar dat lukt me niet.
Wat wel lukt is het uur sjabloon exporteren en dan in de xml file handmatig daar de database ID nummer invullen en dan weer te importeren dan staat het nummer wel in Item: venstertje.

Oh…dat is vreemd. Helaas kan ik je niet verder helpen, ik gebruik (nog) géén mAirList versie 7. In versie 6 werkt het wel zoals beschreven.

Hallo Erik, het raam is passief actief. U moet in het onderstaande zoekveld de inhoud van de metagegevens van het item of de volledige ID invoeren.

Nadat u op de Enter-toets hebt gedrukt terwijl de cursor in het zoekveld staat, geeft mAirList suggesties weer. U kunt hierop klikken en deze accepteren.

In het voorbeeld is de zoekopdracht naar Huey (Lewis) en de volledige ID als zoekterm

Als dit uw probleem oplost, geef ons dan snel feedback

Ja makkelijk als je het weet, bedankt

1 Like