Launchpad midi mairlist

is er iemand die een midi controller gebruikt? ik wil hem voor jingles gebruiken en dan sturen via het mengpaneel , ik heb de virtuele cable geinstaleerd , ik kan die wel instellen via de audio instellingen in mairlist , maar krijg via geen 1 kanaal geluid eruit , iemand die het wel weet?

Géén antwoord op je vraag, ik weet het, maar waarom gebruik je niet gewoon de cartwall voor jingles (via je mengpaneel)?

Omdat die de jingle aangeven in de encoder en dat vind ik erg slordig

Om dit te doen, kunt u de weergave in de encoder in de streamconfiguratie uitschakelen.

Met het Itemtypefilter bepaalt u welke items, op basis van het type dat in hun eigenschappen is ingesteld, überhaupt moeten worden verzonden. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen de items ‘Muziek’ weer te geven, maar geen jingles e.d. Tip: Gebruik het menu met de rechtermuisknop om alle items of geen enkele vermelding in één keer te selecteren.

@harry37 Om de heldere uitleg van @Stefan_Hillen aan te vullen, er is nog een mogelijkheid: hierbij een screenshot van welk vinkje je aan moet zetten, voor items welke je niet weergegeven wilt hebben in je stream of op je website. Je vindt dit in het tabblad Afspelen bij de eigenschappen van het item. Dit kan je doen bij alle jingles, bedjes e.d.

Als dit (de enige-) reden is, heb je helemaal géén moeilijke MIDI controller nodig.

1 Like