Kadertje van encoder start stop

hallo ik ben marc wouters heb vandaag mairlist gekocht,kan me iemand helpen met het aktiveren van het kadertje op mijn scherm waar,je encoder kan starten en stoppen
mAirList Advanced Edition nieuwste versie windows 10
wie kan mij helpen aub

open via start win Mairlist configuration (blauw)
Aan de linkerkant 4 de van boven staat GUI als je op v tje drukt vouwt er een menu uit onderste is screen objects dan ga je naar rechts daar zie je groen balletje met add, klik krijg je weer uitvouw bovenste is Streaming encoder status. als ik je goed begrijp ben je daar naar op zoek

hey bedankt henk ik heb het gevonden,nu nog een probleem als ik live ga dan werkt het maar,alsik test hij streamt maar geen geluid weten julli misschien welke instelling ik moet aanpassen,en dan nog eentje als ik de schuif open van mijn mengtafel webstation dan gaat de muziek niet uit,ben aant zoeken geweest maar vind het niet heb studio boxen die gaan normaal naar stil als id de schuif open van micro
iemand een idee alvast bedankt henk :grinning:

Heb je de line in aangezet? en bewegen de led meters?

master en crm metertjes gaan maar de line in waar vind ik die juist terug aub,sorry weet ondertussen al elke dag een beetje meer maar nog niet alles

Bij mij gaat hij automatisch bij opstarten, heel lang geleden gedaan. Zal eens kijken of ik het vinden kan.

Ga naar actoins, add encoder, switch input on or off.

weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan

Je kan toch ook gewoon op line klikken

ja inderdaad ,het werkt dank u toppie dank u gr marc