Jingles vanuit mapstructuur laden niet in de Cartwall

Hallo,

Sinds enkele weken heb ik een nieuw probleem. Ik gebruik mAirlist 6.3.12 samen met D&R Airlite. De 16 Jingleknoppen op de Airlite staan geprogrammeerd en werken prima, maar als ik een andere jingle of muziekje vanuit de mapstructuur rechts naar een van de carts in de Cartwall sleep wordt deze niet of heel soms moeilijk geladen. Voor de cartwall gebruik ik 7 verschillende pagina’s (tabs) maar welke ik ook gebruik, laden vanuit de mapstructuur duurt zo 10 tot 20 seconden of mislukt helemaal. Dat was tot enkele weken geleden niet het geval.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat hier aan te doen is? Jingles van een paar seconden horen binnen een seconde geladen te zijn. Windows draait keurig op de nieuwste versie.

Niemand die mij hier mee kan helpen? Heb van alles geprobeerd, maar het blijft lastig. Heb al gekeken of het aan het geheugen ligt, boel schoongeveegd, maar de situatie blijft hetzelfde: soms laadt een jingle snel, maar vaak duurt het wel 20 tot 30 seconden of mislukt het helemaal.

Ik lees het net pas. Heb zelf geen idee nog.