Jaartal in de playlist

Hallo Allemaal.
Allereerst de complimenten voor dit forum, ik heb er al vele tips afgehaald.
Ik begin al een klein beetje marlist te kennen ( vele uren zitten er al in).
Nu wil ik graag in mijn het jaartal waaruit het nummer komt in mijn playlist hebben.
Nu staat alleen : tijd - titel/artist - duurtijd erin in dit rijtje wil ik graag ook het jaartal.
Weet iemand af dat kan en zo ja hoe dan?
Alvast bedankt!

Gr Jos

Probeer het eens:

En als je het werkend hebt zoals Ulli zei staat er een 2 de monsterklus op je te wachten. De jaartal tags kloppen bijna nooit.
Bij het station waar ik hobby is het format jaren 80/90/2000/nieuw top 40. Staan slechts 3500 platen in maar ben al weken plaat voor plaat het juiste jaartal zoeken met een hit dossier.

1 Like

:rofl: :+1:
Ter zake!

Dat is inderdaad een hele klus. Maar ik vind dat heerlijk om te doen. Ook alle informatie over het nummer te zoeken) idd hitdossier).
Ik ga ermee aan de slag. Bedankt

Het is gelukt.
Dank je wel

1 Like

Als je de jaartal tags al meegegeven hebt bij het importeren komen die jaartallen bij attributen te staan. Die kollom die je vlgs Ulli moet aanmaken bevat dan toch dezelfde info als in de attributen.?

Dat klopt inderdaad Luud.

1 Like

Bedankt voor je reactie Jos

Je bedoeld de in pfl tab attributen?
Ja die info wordt overgenomen , stel je koopt morgen de verzamel cd van Abba dan hebben alle jaartags 2021 omdat het een cd uit 2021 is.
in attributen verander je het dan in 1974 en in je playlist kolom komt dan 1974.

Bedankt Henk voor je reactie. Die jaar tags kloppen inderdaad bij verzamel cd’s voor geen meter.

Dus inderdaad achteraf corrigeren.

gr Luud