Is er een SCRIPT voor het automatisch inladen van album art?

Goedendag allen,

Zoals in de titel al staat, is er een script of een andere mogelijkheid om de album art (afbeeldingen) automatisch in te laden per track in mAirlist?
Ik zie nu alleen de mogelijkheid om dit per track te doen en dan moet ik de afbeelding zelf ook nog downloaden terwijl ik hem al in mijn FLAC bestand heb.

Alvast Bedankt

Grt RJ

Hi RJ

(sorry for answering in english since my Dutch is … not existent. ;D - Automatic translation by Google you’ll find under this text)

It’s the same here too and at the moment it’s only possible for Mpeg1 Layer 2 and 3 (mp2, mp3).
Vorbis Comments is not supported concerning album covers, but Torben said it will come with mAirList 6.2. :slight_smile:

[hr]

[i]Hallo RJ,

zodat je iets te lachen hebt, hier komt de automatische vertaling van Duits naar Nederlands - mogelijk gemaakt door Google. :smiley:

Ik gebruik ook FLAC-bestanden en heb hetzelfde probleem als jij. Helaas is de weergave van albumhoezen in de huidige versie nog niet mogelijk (alleen mp2 en mp3).
Torben heeft me beloofd - maar om ergens in de Duitse forums te vinden - dat vanaf versie 6.2 de hoes kan worden weergegeven vanuit FLAC-bestanden.

Groeten uit Frankfurt am Main
Uli[/i]

Dankjewel voor je tekst en uitleg! We gaan wachten op de 6.2 versie dan!