Intro/voice detectie

Hallo,

Zit er in Mairlist een functie die de start van zingen detecteert? Dit zou wel makkelijk zijn moest dit dan weergegeven worden op de afspeelbalk.

Groetjes,
Joeri

Dat zou mooi zijn en veel tijd besparing op leveren. Volgens mij is er geen enkel programma die dat kan. Maar wie ben ik! Voorlopig moet ik t toch maar gewoon door te luisteren en dan RAMP 1 2 of 3 te plaatsen. Ik ben wel benieuwd naar reacties.
Groet Luud

Ja die functie zit er in alleen niet automatisch maar jij bent de gene die op test drukt dan hoor je het intro, hoor je zang druk je op set.
Als je het daarna afspeelt in mairlist telt hij netjes af.

Ok henk,
Zal ik eens uittesten

Dus dat moet je dan per song apart doen?

Ja als je pfl scherm oproept meest rechtse tab kan je muziek afspelen 3 de staat bij ramp.
Op het moment dat jij zang hoort druk je op set dan zie je een geel balkje met ramp 1 als je de knop ernaast indrukt test dan begint hij af te spelen van dat punt kan je horen dat je goed zit. En zo ga je alles af.

ok, thanks. Ik probeer het morgen uit

Als.je de muziek in de database hebt staan dan vanuit de database alle markers (start, ramp1, end, etc.) Invoeren. Dan hoef je dit maar 1x te doen en zal mairlist het ook opslaan in de database.

Als je deze setting vanuit cue editor doet, dan wordt die instelling maar eenmalig gebruikt en niet opgeslagen.

Klopt, maar je kunt in de playlist via eigenschappen (rechtermuisknop van je geselecteerde nummer) wel opslaan in de database. Dan druk je op exporteren en opslaan in database.

Als je fade out heb ingesteld naar jingle bv of andere aanpassingen voor deze specifieke playlist wordt het in jouw geval opgeslagen in de database. Om die reden is het slimmer om uit de database te werken zoals ruvo zei