Instellingen voor D&r airlite [config files]

Goedeavond ik weet niet of 1 van jullie een d&r airlite gebruikt zoja is iemand zo vriendelijk om meschien config files te delen zodat je niet alles hoeft in te stellen

alvast bedankt

Opgelet: Automatische vertaling
Hallo Kevin,

Ik gebruik een D&R Airlite. Mijn vraag is, over welke configuratiebestanden heb je het en wat wil je ermee?Iedereen stelt de D & R Airlite volgens hun wensen en slaat vervolgens de instellingen in de Eprom direct in de Airlite of als een *. xml-bestand. Maar zelfs de *. xml-bestand is van geen enkel nut voor u, omdat de configuratie is individueel ontworpen voor de respectieve gebruiker van de Airlite.

1 Like

oke ja ik dacht als iemand al een zelfde mixer had of ik de .ini files kon krijgen voor alle Knoppen in 1 keer toe te wijzen aan het programma zodat ik dat niet allemaal zelf hoeft in te stellen

De knoppen stel je bv jingles in en ik kan met enige vorm van zekerheid stellen dat niemand van ons jou jingles gebruikt.

[Google vertaler]

Als je een ini-bestand bedoelt, bedoel je dan de afstandsbediening voor mAirList?
Maar ook hier heeft elke gebruiker een ander idee van de toewijzing van de toetsen (Cartwall, Afstandsbediening, Player starten, etc.).

Los daarvan moet je de Airlite ook in de audio apparaten instellen en helaas is dit niet voor iedereen hetzelfde (dit heeft te maken met Windows en D&R technologie).

De Afstandsbediening start niet de jingle, maar de Cartplayer. Dus als knop 1A Cartplayer 1 moet starten, is het eigenlijk voor iedereen hetzelfde - ongeacht welke jingle in Cartplayer 1 zit.


Excuseer het technische, automatisch vertaalde Nederlands. :netherlands:
Ik heb niets beters.

De cartwall pagina’s is het enige wat ik opsla.
Nu heb ik een airence en niet een airlite maar geloof niet dat het verschil mega groot is.
Ja je moet eerst een cartwall maken van 2 breed en 8 lang. Maar dat is 10 a 15 sec werk.

Hallo ik ben nieuw hier maar bovenstaande vraag heeft betrekking op mijn vraag.

  • De 2e rij van Cartwall is gevuld met jingles maar rechte rij buttons 9 tot 16 op Aitlite reageren niet op ingestelde jingles veranderen ook niet van kleur.

Wie weet wat dit kan zijn

Hallo Santasusanna, welkom op het mAirList forum!

Ik gebruik een D&R Airlite in combinatie met mAirList versie 6.3.18. Onderstaand een afbeelding van de instellingen in mAirList Config voor de Cartwall. Alle 16 jingle posities werken perfect!

Let ook even op dat de instellingen van de Airlite overeen komen met de instellingen die Adriaan hierboven laat zien. Vooral het Top to bottom, welke je bij zowel de cartwall als bij de remote van de Airlite settings kunt instellen.
Mocht je er niet zo snel uitkomen, probeer dan even op het tabbald ‘Switches’ van de airlite configuratie binnen mAirlist of je de cartwalls zo kunt kunt toekennen.

Het tabblad ‘Switches’ overruled volgens mij het tabblad ‘Cartwall’ als je de airlite instellingen in mAirlist gebruikt. wellicht dat hier iets dubbel in staat?

Ik gebruik mAirlist 7 maar ik kan de optie Cartwall zoals in de screenshot van Adriaan niet in de configuratie vinden.

Weet iemand waar ik dit kan vinden?

Open je de config app vanuit mAirlist zelf?
Daar zijn niet alle functies zichtbaar, al dacht ik wel dat de cartwall daar zichtbaar zou moeten zijn.
Sluit mAirlist af en open de aparte configurqtie app welke is geinstalleerd, daar zie je alle mogelijkheden. Ook zeker de cartwall instellingen.

1 Like

[Google :netherlands:]

Welkom bij mAirList, de community en ons forum. :slightly_smiling_face:

Wanneer mAirList voor het eerst wordt geïnstalleerd, bestaat er een Cartwall en is deze zichtbaar. Net als de Button ervoor in de Toolbar.

Ik heb inderdaad de config binnen het programma zelf geopend. Ik ga vanavond het met de app buiten het programma doen,

Het is belangrijk dat het hoofdprogramma van mAirlist (Play-out) niet actief is!