Instellingen voice tracken

Goedemiddag, kan plotseling niet meer voice tracken. Mengpaneelsignaal is OK Ik herinner me dat ik bij Audio Devices - Voice Tracking dit moet instellen. Maar alles al geprobeerd, krijg het niet gedaan. Iemand een tip? Dank!

Goedemiddag @KeesR, op basis van deze beschrijving is het lastig voor de forumleden om te bepalen wat er eventueel niet goed ingesteld staat.

Je geeft aan dat voicetracken voorheen goed ging. Welke versie van mAirList gebruik je? Heb je iets veranderd in de setup? Gebruik je een mengpaneel?

Wellicht is het - om te beginnen - naast bovenstaande beschrijving handig om wat screenshots van je Audio Instellingen te plaatsen.

1 Like

Hmmm na een Windows update zijn mijn audiokaarten vaak ontregeld.
Welllicht is dat bij jou aan de hand?

Ik gebruik Mairlist 5.3 Home Edition. Heb niets veranderd in de settings. Gebruik een Stanton mengpaneel waarop een microfoon is aangesloten. Mengpaneel geeft signaal maar bij voicetracken krijg ik een resonerend bromgeluid.
Bij “audio apparaten” heb ik onder “Voicetrack” de volgende instellingen:
Speler A: Direct Sound/Luidsprekers
Speler B: idem
Microfooningang: WASAPI/Luidsprekers.
Op mijn laptop heb ik ook Mairlist, daar staan Speler A, Speler B en Micreofooningang hetzelfde, maar ik kan op mijn PC bij Microfooningang niet kiezen voor Direct Sound…

Alle updates zijn uitgevoerd,