Hoe alle knoppen op mairlist progameren

hoe alle knoppen op mairlist progameren voor mijn webstation mengpaneel?ik vind er momenteel niet van ik kom toe aan 6 knoppen rij a zou graag ook rij b progameren,zodatknoppen a en b reeks zijn geprogameerd dus rij a en b ,kan iemand my helpen aub thanks marc mairlist 6.1

ik bedoel the control knoppen rechts op mijn webstation

Hallo Marc,

In de Webstation-afstandsbediening (meegeleverd bij Advanced Edition) kunt u opdrachten toewijzen aan de A- en B-knoppen.

Deze instructies zijn geschreven voor de Airlite, maar passen ook op het Webstation (-> Switches)

En hier vind je de commando’s die je kunt gebruiken. Het is ook mogelijk om meerdere commando’s aan elkaar te rijgen die beginnen met een ; gescheiden zijn.

Houd er rekening mee dat u de knoppen via de configuratie moet instellen terwijl mAirlist niet actief is.

Ik wens je succes!

(via google translation)

Google vertaler :netherlands:

Hi Marc,

in de Configuratie > Afstandsbediening vindt u de instellingen voor alle knoppen op het Webstation in het tabblad “Schakelaars”.

@Stefan_Hillen

De afstandsbediening kan ook worden gewijzigd via de mAirList-Controlepaneel vanuit de Playout, d.w.z. tijdens bedrijf. :wink:


EDIT

U kunt gratis updaten naar de huidige v6.3.12. Als u akkoord gaat, wordt de bestaande configuratie overgenomen.

Nee, ik heb zeker andere ervaringen. Soms reageerde mAirlist daarna niet meer op het webstation, noch op knoppen, noch op faderstart, en moest ik mAirlist opnieuw opstarten.

hey dank u voor de tip! het is gelukt :wink: marc

2 Likes