Want to buy a license for Home Studio, but first I want somebody who can explain me some functions in flemish or dutch. I’m not very good in technical English.
You can find me on FB => Joery Vergeylen (Babs Radio)
Want to buy a license for Home Studio, but first I want somebody who can explain me some functions in flemish or dutch. I’m not very good in technical English.
You can find me on FB => Joery Vergeylen (Babs Radio)
https://translate.google.at/#en/nl/
Maybe this? Put the english text in the left box and in the right you’ll see the features in dutch.
Joery, I am an experencied mAirList User, native language Dutch. I am glad to answer your questions but I am not active on Facebook. Please state your questions here or sent me a Personal Message.
Joery, ik ben een ervaren mAirList gebruiker en spreek als moedertaal Nederlands. Ik wil je helpen en je vragen beantwoorden maar ik ben niet actief op Facebook. Als je je vragen in dit draadje stelt of me een PB stuurt, zal ik ze voor zover mogelijk beantwoorden.
Hey Alvast bedankt!
Ik ken Google translate, maar dat is toch nog niet de handigste manier.
Adriaan, ik ga zo meteen beginnen met de lay-out voor twee schermen. Daarna zou ik wat uitleg nodig hebben over hoe ik een rotatie kan samenstellen. Dat is mijn eerste stap 
Grtz,
Joery!
Ik heb een heel voorlopige lay-out. Wil daar graag nog de klok bij (uur +datum) en ook een aanduiding of de encoder verbonden is of niet.
Ook krijg ik de jingles (cartwall) niet kleiner. Ook niet in designmodus.

For the cartwall, increase the grid size (mAirListConfig -> Cartwall -> General).
The default grid size is 3x1, and when you make the cartwall window very large, it will look like in your screenshot. Choose a grid size that matches your window size.
Thx! I also found how to manipulate the lay-out. I now have a led-clock and countdown to events and TOTH.
great software!
Still considering to buy the license and dongle, but I still mis the “scraping” in an on air track.
beste Lezer’s
ik gebruik sinds een week voor het eerst Mairlist.
alleen ben nog al aan het stoeien voor de beste Opties voor de automatiche Overgang in AUTO modus
Wie kan me helpen aan de juiste instelling.
alvast bedankt voor jullie tijd

Beste Tristan,
Ik gebruik zelf de volgende waarden:
Cue In -75 dB
Fade Out -15 dB
Cue Out -200 db
Vierde optie gebruik ik niet.
Hou rekening met de instelling van je limiter/compressor en eventueel andere apparatuur. Verander je iets aan die instellingen dan kloppen je instellingen mogelijk niet meer goed.
Lees anders eerst eens een stuk of 20 verschillende muziekbestanden in en ga eens luisteren hoe de overgangen klinken. Niet goed, instelling iets aanpassen en opnieuw inlezen.
Uiteindelijk blijft er altijd iets handwerk over, een ballad heeft een andere Cue Out nodig dan een hardrock nummer.
Succes!
Weet iemand of er een Verzoek script is voor Mairlist
Zodat luisteraars ook tijdens de Non-Stop muziek hun eigen platen kunnen aanvragen?
Laat me zo snel mogelijk weten!
bedankt voor jullie tijd!