Haperende audio Mairlist en Aircast

Bij het starten van de tracks loopt de audio niet soepel , met Proppfrexx geen probleem . Zou overstappen ivm gebruiksvriendelijkheid van Mairlist maar de hakkelende audio gaat mij waarschijnlijk tegenhouden of is er een oplossing?

(Google Vertaling)

:question: Gebruik je DirectSound of WASAPI?
:arrow_right: Gebruik alleen WASAPI in de audioroutering, anders kunnen er problemen optreden.

Ik gebruik wasapi , eigenlijk best wel vreemd , ik heb een D&R Webstation en ervaar geen audio problemen met Propfrexx daarmee maar voor het gemak zou ik kiezen voor Aircast maar als de demo al problemen geeft ga ik daar geen 700€ aan uitgeven

Goedemorgen @StationX,

welkom op het mAirList Forum! Ik gebruik al vele jaren mAirList 24 uur per dag 7 dagen per week voor mijn internetradio. Live radio gaat in combinatie met een D&R AirLite, de audio bestanden op een externe Synology NAS. Ik ervaar géén enkel probleem met haperende audio o.i.d. Ik vermoed dat er een andere oorzaak moet zijn, bijvoorbeeld een verkeerde instelling.

Het zou jammer zijn als je nog voordat je de mooie uitgebreide mogelijkheden van mAirList hebt ontdekt al afhaakt vanwege de even haperende audio.

Sorry voor de wat late reaktie , ik gebruik op dit moment Proppfrexx met premium licentie en het werkt goed , Mairlist was een probeersel , vandaar eers de demo geprobeerd maar liep tegen wat problemen aan.
Om dan daarna voor heel veel geld een licentie aan te schaffen lijkt me dan ook niet rieeel voor nu , je kan je geld maar 1 keer uitgeven.

[Google vertaler :netherlands:]

Als aanvullende informatie: mAirList en AIRCAST lijken op het eerste gezicht misschien hetzelfde product, maar er zijn twee belangrijke verschillen.

mAirList is de originele software van ons, de mairlist GmbH. AIRCAST is de OEM-versie die door D&R tegen hun prijzen wordt verkocht, meestal in combinatie met een console van die fabrikant.

Bij speciale overeenkomst bieden we geen ondersteuning voor AIRCAST. Dit wordt rechtstreeks door D&R gedaan. Dus niet hier op het forum.
Dus als je kiest voor onze software en de ondersteuning hier, dan raden we mAirList aan. Als u AIRCAST kiest, moet u contact opnemen met D&R. Dat is (helaas) de afspraak.

Denk daar alsjeblieft over na (de titel van het onderwerp gaf me deze hint). Natuurlijk helpen we je ook graag tijdens de trial license periode, maar als je AIRCAST koopt, moeten we deze ondersteuning hier helaas om juridische redenen beëindigen. Ik vraag om uw begrip.