Geen geluid op master

ik krijg geen geluid op mijn master en ik heb alles goed staan uit mijn stereotool komt ook geluid uit ik draai vanaf lijningang en ik heb overal geluid maar niet uit de master voor de rest heb ik overal geluid hoe kan ik dat probleem oplossen dat ik wel geluid op de master hebt

@dj-blacklight Roel, kun je iets specifieker in je vraag zijn? Ik denk dat het helpt om een antwoord op je vraag te krijgen.

Wat bedoel je met “de master”?. Is dit de master van een mengpaneel, zo ja welk mengpaneel? Hoe heb je e.e.a. aangesloten? Wat wil je bereiken etc.

Graag iets meer info.

ik heb mijn instelingen encorder schakel in en uitschakelen heb ik ingesteld en opgeslagen als geluid aan ik heb mijn audio instelingen ingesteld met mijn geluidskaart breakaway pipline en mijn microfoon op mircoro foon usb 3 codec ingang ingesteld maar er komt geen geluid uit de master die muziek naar de stream moet doorsturen ik heb wel geluid uit de aux en geluid uit mijn microfoon er komt ik heb nog geen geluid uit de master van mairlist terwijl alles bij mijn studio goed ingesteld staat

Nu vertel je nog steeds niet of je een mengtafel gebruikt.
Normaal gezien komt het totaal geluid (mix audio microfoon) in een audio ingang op je pc. Die kies je als ingang encoder. En de line in activeren in mairlist.

ik gebruik deze menpaneel die aan mijn pc gekopeld zit behringer xenyx x1204usb pa en studio mixer ik krijg geen geluid uit de master op mairlist terwijl alles goed ingesteld staat in mairlist zelf om geluid uit de master te krijg dat ik heb blauwe jack tulp steker met rood en wit gekopeld aan de aux en een gekopeld aan geluid van de pc en ik heb gewoon geluid via mengpaneel als via pc er komt geen geluid uit de master van mairlist

Het lijkt wel Chinees wat je schrijft.
Heb je op de windows pc gecheckt of je de master daar hoort? Slaat de meter uit in windows? Heb eens gekeken bij bax wat voor mengtafel je hebt en bij de specificaties staat Usb (2x2 i/o) dat betekent dat je een stereo in en een stereo out hebt. Pak die usb dan eens em kijk of je dan geluid hebt.