Foutmelding na voicetrack

Ga het toch even hier vragen wat gaat hier fout. Na het maken van de voicetrack zie bijlage.

Hallo Eric, ik kan niet met zekerheid zeggen wat er fout gaat. De foutmelding geeft aan dat er een ongeldig teken gebruikt wordt in de naam van het bestand. Ik ben echter enigszins verward want in de tekst heb je het over het opslaan van een voicetrack en in de screenshot is een pad naar een file van een muziekbestand (Chris Rea) te zien.

Een veelgebruikte notatie methode bij een voicetrack is opslaan als “VoiceTrack <jaarmaanddag - tijdstip>” Handig om te onthouden waar de voicetrack in de playlist dient te staan. Dit is ook de suggestie welke mAirList geeft als je de voicetrack wilt opslaan:

2023-12-02_16-15-46

Heb dit ook wel gehad, heb bij Spaans station gedraaid en dan kreeg je muziek uit Spanje met tekens die wij (in Nederland niet in het alfabet hebben) niet kennen.
Oplossing scroll door de tabs met name attributes 4 de tab en zoek naar vreemde tekens en haal die weg dan bestand weer opslaan.
Net als Adriaan geloof ik niet dat dit met de voice track te doen heeft maar met de plaat, maar als je de playlist opslaat met deze plaat moet je ook deze foutmelding krijgen.

Hallo Mannen bedankt voor jullie reactie, ik ben weer even aan de gang geweest, ga eerst alle bestanden weer eens herlezen, maar het blijft toch vreemd, ik kom er zo nog niet helemaal uit. Voeg nog wat screenshors toe. misschien dat jullie het weten.


Oei, Eric, nu zijn het wel heel veel vragen tegelijk :confused:

Laten we met vraag 1 beginnen:

Ga het toch even hier vragen wat gaat hier fout. Na het maken van de voicetrack zie bijlage

Lukt het om een opgenomen voicetrack op te slaan met de door mAirList gesuggereerde notatie?
2023-12-02_16-15-46

Via een prive bericht heeft Eric me dezelfde vraag gesteld en hij heeft me daar screenshots gestuurd waarin de oorzaak mogelijk zichtbaar is. Er zijn extra attributen aangemaakt welke ‘vreemde’ tekens bevatten. Het advies is gegeven om deze gegevens te verwijderen/aan te passen en dan nog eens te kijken of er meldingen komen.
Hij zou dit gaan testen