Goede dag, ik heb een probleem met het exporteren van de tags, artiest, titel en cue punten neemt hij goed mee, maar commentaar en de 2 twee tags die ik “zelf” aangemaakt heb, genre en jaar neemt hij niet mee in de tag die in de MP3 zit.
Doe ik nu iets fout of moet ik iets aanpassen in de configuratie ?
Kun je meer informatie geven, zoals waarvan en hoe je CSV export doet? Is het vanuit de afspeellijst, een zoekscherm of het database venster? Er zijn veel mogelijkheden.
Een extra standaard attribuut aangemaakt: tempo.
Tekst in het veld ‘opmerking/comment’ gezet.
In het database venster kies ik voor ‘Database’ → ‘Export Selection’ . Ik kies de bovenste mogelijkheid ‘CSV File’.
In het bestand dat nu gegereerd wordt, wordt de tekst in het veld ‘opmerking/comment’ meegestuurd, en ook waarde van het extra atrribute. Volgens mij moet het zo werken.
oeps, ik zie nu dat ik door de warmte verkeerde informatie heb gegeven, het gaat niet om de csv, deze doet dit inderdaad wel, het gaat om de bestandstag, de MMD doet dit goed, maar de bestandstag pakt het niet goed op. daar mis ik deze informatie.
mijn excuses voo deze verwarringen, het is bijzonder heet geweest in de studio..
oke, dat is vreemd, RadioDJ wat ik hiervoor gebruikte schrijft deze tags wel weg, mairlist kan ze ook inlezen, maar alles wat ik nu toe voeg en wegschrijf heeft deze informatie dus niet meer.