Ik bezit een D&R Airlite tijdens het afspelen knipperen mijn spelers tijdens de EOF op de ingestelde 10 sec. Graag zou ik willen dat de one knop ook tijdens de 10 sec EOF rood gaat knipperen. Graag jullie reacties
Zoals Stefan hierboven beschrijft kan je wel de knop laten knipperen vanuit Mairlist. Maar dat is tijdens het afspelen dan wordt play status weer gegeven en knippert de knop het hele nummer.
Dus lijkt het mij dat (misschien volgens een script) je ook de functie EOF moeten kunnen toekennen.
Ah, oké. Ik denk dat ik iets gevonden heb. Maar ik weet niet zeker of deze functionaliteit (function RemoteOn) alleen betrekking heeft op het oplichten van de LED of dat het hele kanaal aan of uit wordt geschakeld.
Okay, disregard the false fader assignment for a second. What we see here is the exact problem I had mentionend before: The RemoteOn-Function in the Airlite remote interface is not triggering the LED only but (correctly) controls the channel on/off functionality. So the EOF signalling for this very LED is not possible to imply.