EOF Airlite

Hallo.

Ik ben Toon en nieuw op het forum.

Dus kan het zijn dat er soms iets fout gaat.

Ik bezit een D&R Airlite tijdens het afspelen knipperen mijn spelers tijdens de EOF op de ingestelde 10 sec. Graag zou ik willen dat de one knop ook tijdens de 10 sec EOF rood gaat knipperen. Graag jullie reacties

Gr, Toon

Hallo Toon, welkom op het forum!

Je hebt minimaal de “Advanced”-editie van mAirList nodig, waarmee je de Airlite rechtstreeks op afstand kunt bedienen.

Als je die hebt, controleer dan de instellingen voor de afstandsbediening van de Airlite of het betreffende vakje voor beide spelers is aangevinkt.

Met vriendelijke groet,
Stefan

Hallo Stefan,

Bedankt voor het meedenken maar deze ken ik al dan knipper de knop hethelenummer rood.

Ik wil juist alleen op het einde tijdens de EOF dat dan de knop gaat knipperen. De 10 sec voor het einde.

Net als het veld van de spelers.

Gr, Toon

Hallo Stefan,

Bedankt voor het meedenken maar deze ken ik al dan knipper de knop het hele nummer rood.

Ik wil juist alleen op het einde tijdens de EOF dat dan de knop gaat knipperen. De 10 sec voor het einde.

Net als het veld van de spelers.

Gr, Toon

Hallo Beste,

Heeft iemand nog een idee hoe je de ON knop van een D&R Airmate op de laatste 10 sec van een nummer EOF kan laten knipperen?

Gr, Toon

Voor zover ik weet, kunnen alleen de 16 toetsen A1 tot en met B8 via een script worden aangestuurd. Dit komt niet door mAirList, maar door D&R.

(Vertaald door Google.)

Hoi Tondose,

Zoals Stefan hierboven beschrijft kan je wel de knop laten knipperen vanuit Mairlist. Maar dat is tijdens het afspelen dan wordt play status weer gegeven en knippert de knop het hele nummer.

Dus lijkt het mij dat (misschien volgens een script) je ook de functie EOF moeten kunnen toekennen.

Groet Toon

Ah, oké. Ik denk dat ik iets gevonden heb. Maar ik weet niet zeker of deze functionaliteit (function RemoteOn) alleen betrekking heeft op het oplichten van de LED of dat het hele kanaal aan of uit wordt geschakeld.

@Stefan_Hillen: Könntest Du das mal klären, bitte?

Grüße, TSD

Misschien zouden de functies

PLAYER 1-1 GUIOPTION FlashEOFWarning OFF

PLAYER 1-1 GUIOPTION FlashEOFWarning ON

PLAYER 1-1 GUIOPTION FlashEOFWarning ON/OFF

er ook mee te maken kunnen hebben?

Op welke faders staan bij jou speler A en speler B?

Op speler 4 is speler A = PLAYER 1-1

en 5 is speler B = PLAYER 2-1

Helaas, Mairlist V6.2 of Airlite kent niet RemoteOn niet.

Waarom gebruikt u een veel oudere versie dan de nieuwste, 6.3.24?

Zou u alstublieft uw licentienummer in uw profiel willen invoeren, zodat we kunnen controleren of u een betalende klant bent?

Zou ik niet weten. Heb de PC zo over genomen.

Wel heb ik het plan om V8 te kopen maar mijn vraag is kan ik wel alle instellingen en screens behouden cq overnemen?

licentie nummer wil ik wel geven maar niet zo openbaar. ik weet niet wat de gevolgen kunnen zijn.

PS waar kan ik het nummer vinden?

Het licentienummer staat linksboven, na de versie aanduiding, tussen haakjes:

Schermafbeelding 2026-03-19 181643_cleanup

In principe blijft alles wat je in voorgaande versies ingesteld heb, bij een upgrade naar V8 behouden.

Hallo stefan,

The script you send i don’t se it here anymore?

I have used but it, when I use the line 5 then te line 4 is blinking red.

Wen I use line 4 then the player stop by start EOF

I am using now V8 of Mairlist

Okay, disregard the false fader assignment for a second. What we see here is the exact problem I had mentionend before: The RemoteOn-Function in the Airlite remote interface is not triggering the LED only but (correctly) controls the channel on/off functionality. So the EOF signalling for this very LED is not possible to imply.