Encoder probleem

Dag Iedereen en Mairlist,

Ik ga U denken even nodig hebben.

Het mengpaneel is er de behringer DX 2000 usb.

Deze heeft maar 1 usb card, op 1 schijf.

Nu stom dat zij er niet meer in steken.

Maar goed,

Ik heb nu om de USB uit te breiden de traktor audio 6 aangesloten.

Nu het werkt.

Ik kan alles doen , voice track , draaien met player A en B.

Maar nu komt het,

Van het moment ik encoder die dus voor non-stop werkt in playlist (player 1 en player 2 omzet in traktor A en B , kan ik niet meer streamen ( live draaien)

Als ik bv via Encoder ga heb je bv speler apparaat en mic ingang aux ingang live input, krijg ik behringer goed door, kan er alles meedoen.

Maar klik ik op master is het kanaal stil! ( dit vind je bij encoder voor de stream)

Nu dit zeggen jullie op de site!

De “Speler” -ingangen ontvangen het signaal van alle spelers waarvan het uitvoerapparaat is ingesteld op “Encoder” (of “Encoder - Secundaire ingang” of “Encoder - Ingang met hoge prioriteit”) in de configuratie van audioapparaten. Over het algemeen moet de primaire ingang (“Encoder”) worden gebruikt. De secundaire invoer kan worden gebruikt om een ​​andere set DSP-plug-ins toe te passen op geselecteerde spelers. De “hoge prioriteit” -ingang zal alle andere ingangen dempen zodra een speler er audio naartoe stuurt. Dit wordt gebruikt voor de Stream Monitor.

De “Line”, “Mic” en “Aux” -ingangen nemen audio op van elke geluidskaart. U kunt de bijbehorende geluidskaartingang selecteren op de configuratiepagina Audioapparaten. De encoder combineert deze signalen tot een mastersignaal en stuurt dit naar de Icecast / Shoutcast-servers. Bovendien wordt het mastersignaal naar het in de configuratie ingestelde audioapparaat “Encoder Playback” gestuurd als u er lokaal naar wilt luisteren. In verschillende stadia kunnen DSP-effecten en externe geluidsverwerkingsplug-ins worden toegepast.

Nu ik kan niet volgen welk en waar ik iets instel? Weet jij hoe en wat?

Als ik het zo lees moet het wel kunnen.

Het lijkt zo simpel, maar krijg hem er niet door(signaal behringer op master in de stream)

[image]

De Behringer heeft 1 usb in/out en de out moet je gebruiken voor je encoder. Je moet het totaal signaal van je mixer gebruiken en zo kan je dan doen.