Encoder mag niet starten bij starten mairlist

hallo iedereen ik leer elke dag weer iets nieuws,maar er zijn enkele dingen die ik niet weet,als ik mairlist opstart gaat de encoder starten en verbinding maken,hoe kan ik dat uitzetten,dat ik gewoon zelf moet inschakelen, en nog een vraagje als ik wil opnemen naar bestand en beluister terug,hoor ik geen muziek,hoe kan ik dat instellen aub,zou leuk zijn dat ik dat kan laten werken
iemand een oplossing? thanks marc mairlist 6.3 advanced edition

Ga naar Mairlist control panel.
Ergens net over de helft zie je Actions ,klik
Boven staat action menu rechts zit een v klik daarop en je krijgt mogelijkheden 2 de is after startup ,klik
Daaronder zie je groen balletje met add klik
Ergens in het midden zie je encoder > 2 de mogelijkheid is disconnect encoder klik
Iedere keer als je nu mairlist opstart disconnect hij de encoder.

Hallo @marc1,

de encoder maakt normaal gesproken niet automatisch verbinding bij het starten van mAirList. Heb je iets veranderd in de configuratie zodat mAirList zich zo gedraagt? Bij een nieuwe installatie is dit zeker niet het geval.

Sinds wanneer gebeurt dit?

(automatisch vertaald door Google)

hey waarschijlijk heb ik dit aangevinkt ergens bij instaleren van mijn nieuwe mairlist niet lang geleden,maar hoe schakel je uit?gr marc als het kan in nederlands aub

verder kan ik niet volgen?

is deze dat ik moet aanklikken en opslaan? gr marc

dag henk ik heb het gevonden denk ik bedankt voor je hulp,gr marc

Mijn mairlist staat op Engels omdat ik de Nederlandse vertaling (sencuur) vind.
Maar idd dit is hem.

:grinning: thanks greetings marc

@marc1 Misschien een goed idee om je registratienummer in de screenshots voortaan te blurren, het gaat niemand anders iets aan, toch? :wink: