Dhd rm3200

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring met deze tafel hebben in combinatie met mAirList? Ik wil graag bereiken dat wanneer ik in een player in mAirList op de PFL knop klik dat mijn DHD ook in PFL mode gaat voor dat betreffende kanaal. Uiteraard werkt het andersom wel; als ik op de DHD op de PFL knop druk dan gaat het betreffende kanaal wel in PFL mode. Volgens de instellingen zou de PFL bi-directioneel zijn, dan zou dit toch moeten werken?

Verder heb ik de 16 knoppen onder het display op de Main Module gekoppeld aan de Cartwall in mAirList (die in mijn geval uiteraard ook uit 16 players bestaat). De jingles beginnen te spelen als ik 1 van die knoppen indruk, wat ik graag zou willen zien is dat die knop ook weer uitgaat als de jingle uitgespeeld is. Nu moet ik die knop nog een keer indrukken om de betreffende jingle weer uit te zetten. Kan dit geautomatiseerd worden?

Ondertussen heb ik het met de 16 knoppen voor elkaar gekregen: Je moet rechts op 1 van de Cart players klikken en dan Cart Settings… Vervolgens klik je op Triggers en Add… Dan bij Condition kies je When item is stopped, bij Primary Action kies je Do Nothing (only perform additional actions). Klik weer op Add… bij Additional Actions en kies DHD → Set Logic, vul het logic address in van die betreffende player en kies bij Value voor off. Dan 3x op OK en dan zal het werken.

Aangezien ik 16 jingles per tab gebruik en 8 tabs, moest ik dit dus 128 keer doen maar het is gelukt. Bijna anderhalf jaar heb ik me afgevraagd hoe ik dit zou kunnen bereiken en nu dacht ik ‘laat ik het maar eens op het forum gooien’, en dan ontdek je het dezelfde dag zelf nog 🤦

Nu alleen nog het PFL verhaal. Daar ben ik ook al iets verder mee, maar waar ik vooral mee zit is dit:
setlogic1
Als ik in de DHD monitor kijk en ik wil de logische waarde van een knop hebben dan zie ik bij bijna alle knoppen zoiets als hierboven en weet ik dat ik in dit geval de logische waarde 227 moet hebben.

Maar als ik op de PFL knop druk dan zie ik dit in de monitor:
setlogic2
Daar staat geen logische waarde en weet ik dus niet wat ik bij de instellingen van mAirList bij PFL Logic moet invoeren. Hier ben ik wel heel benieuwd naar.

Denk dat je meer kans maakt als je de vraag stelt in het engelse gedeelte. In het Nederlands krijg je meestal antwoord van gebruikers, Ulli heeft soms goed zin en antwoord door Google translate.

Dank je Henk, was ook zeker mijn bedoeling maar ik geloof dat ik de oplossing al had voordat ik dit topic opende, was notabene al beantwoord in ditzelfde forum haha. :see_no_evil: Maar ik was het compleet vergeten omdat ik destijds een andere weg ben ingeslagen qua configuratie.

Topic mag wat mij betreft op slot.