dB Kan opgegeven pad niet vinden

Dag mede radiomakers en Mairlist gebruikers.

Heb een raar probleem.

De database kan het opgegeven pad niet vinden. Voor alle mp3,s. Dan ga je denken dat de mp3 bestanden verplaatst op verwijderd zijn. Niets is minder waar. Alles staat nog waar het staan moet.

Dit is gebeurd na een Windows update . Na deze update kon ik eerst mijn licentie code opnieuw invoeren.

Sindsdien kan de database de bestanden niet meer vinden.

Het is een locale database op een D schijf. Op deze schijf staan ook de mp3 bestanden.

Mischien is het iets kleins. Of heb ik iets over het hoofd gezien??

Hallo Danny,

Dit gebeurt eigenlijk alleen als de hardware-ID verandert.

Om het probleem te beperken, beantwoordt u de volgende vragen:

  • Is D:\ een interne schijf of een schijf aangesloten via USB?

  • komt het pad van de opslaglocatie in de database nog exact overeen met het pad waar de mp3-bestanden staan?

(via google vertaler)

Raar dat de hardware ID kan veranderen. Ik heb niets toegevoegd of verwijderd aan me hardware.

Het is een interne schijf. Geen usb schijf.

Bedankt voor het antwoord

Windows stuurt de groeten.

Hoe zit het met deze vraag?

Ja . Ik heb dat even na gekeken. De mappen hebben de zelfde plek .

Bedankt voor antwoorden

Als je in de playlist een track kiest die niet gevonden is, dan met in het rechtermuismenu kies voor ‘eigenschappen’ (of properties), dan opent een scherm met de eigenschappen van de track. In het tweede tabblad ‘audio’ staat een pad waar het audiostand zou moeten staan. Met de muis kun je het pad kopieëren en weer plakken in de verkenner. Opent dan een muziekafspeler, of geeft het systeem aan dat het bestand niet gevonden kan worden?

Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb het probleem gevonden alle / staan verkeerd om . Waarom dat zo in eens is gebeurd geen idee.

Ga nu proberen te repareren.

Vriendelijke groet,
Danny

2 Likes