D&R Airmate koppelen met mairlist

Hallo alle mairlist gebruikers,

Is een D&R Airmate te koppelen met Mairlist?
Want ik zie Airmate niet staan in het lijstje.
Wel zie ik Airence enzovoort erin staan.

Dankjewel alvast

(Google :netherlands:)

Een D&R Airmate is niet te vergelijken met andere mixers zoals de Webstation, Airlite of Airence: Er is geen geïntegreerde meerkanaals geluidskaart. De Airmate is een hele goede mixer, maar je hebt wel een aparte meerkanaals geluidskaart nodig.


EDIT
Nog iets dat ik vergeten ben: als je je zorgen maakt over de afstandsbediening, deze zit niet in de Airmate zoals de andere mixers. Daarom vind je het niet in de lijst.
Dit kan alleen met een extra apparaat dat je zelf moet (laten) bouwen.
Ik heb een Airmate en gebruik mAirList Home Studio (professional: mAirList Standard of hoger).

Aitmate is een analoge mixer in vergelijking met de andere 3. (er zitten we 2 usb aansluitingen op voor ander usb dingen). Ik gebruik het ene usb kanaal voor de mixer met de laptop of tablet te voeden en gebruik de andere voor het gemixte op te nemen. ideaal voor al dan niet rechtstreekse locatie uitzendingen. kan hem zo meegeven zonder dat eerst weer met usb-dview alles afgeregeld moet worden.

Het zijn allemaal analoge mixers.
Alleen de airmate heeft geen ingebouwde geluidskaarten.
Ik heb zelf een Airence en gebruik de ingebouwde geluidskaarten niet, gebruik alleen de remote control maar dat kan je met de airmate ook met een joystick kaart doen scheelt je nog 60 euro voor de advance licentie. Terwijl een joystick kaart geen 15 kost.