D&R Airlite

Beste forumleden, ik ben nieuw op deze forum en wil me gaan verdiepen in mairlist. Ik heb een demo versie draaien en heb een airlite in mijn bezit. Nu zou ik graag willen hoe ik in mairlist de airlite het beste kan instellen.

[Google translate]

Helaas spreek / schrijf ik de Nederlandse taal niet, dus misschien kunnen de bijgevoegde foto’s (screenshots) je helpen.

Gegroet, Uli

[/Google translate]


v6.1.9 (nl) Airlite (1).png

v6.1.9 (nl) Airlite (2).png

v6.1.9 (nl) Airlite (3).png

v6.1.9 (nl) Airlite (4).png

Kijk daar kan ik wat mee, nog een klein vraagje. Op de airlite zit een Nonstop/Live knop. Is deze ook te programmeren voor bijvoorbeeld Live assist/ Auto.

Nee, ik denk het niet. De handleiding heeft een duidelijk antwoord op Engels op pagina 22 in sectie 8.2:

The Non Stop switch is a very convenient function when you want to use your mixer while you are NON STOP on-air. By activating this switch USB channel 1 sends its signal directly to the master XLR outputs, making your mixer completely free for produc-tion. A CUE ns switch let’s you listen to what you’re broadcasting directly out of your Play-out system. Two Trimmers are available to even out any level differences between NON stop mode and On-Air mode to make a convenient switch be-twen these two modes.
(https://www.d-r.nl/assets/airlite-manual_v1.09.pdf)

- Ik bied mijn excuses aan voor mijn Nederlanders en geef daarvoor Google Translate de schuld. -

Misschien heb ik iets gemist. Screenshot van de non-stop configuratie is hieronder bijgevoegd.
Helaas kan ik dit niet testen omdat ik geen Airlite beschikbaar heb.


v6.1.9 (nl) Airlite Non-Stop.png

1 Like