Configuration map onder Parallels

Zojuist heb ik op mijn MacBook Parallels 18 geïnstalleerd en mAirlist 6.3

Nu staat mAirlist onder Program Files (x86)/mAirlist 6.3 en daar staan alle files, maar ik zie geen configuratiemap. Ik kan de lay-out veranderen en heb een bestaande lay-out geïmporteerd en dat werkt prima, maar ik kan nergens de map vinden waar de .ini files instaan. Ook de lay-out.ini kan ik niet vinden, maar is wel aan te passen.

Weet iemand waar ik die kan vinden? Wil graag kleuren aanpassen en mijn bestaande skin.ini gebruiken.

Hallo PVL, welkom op het forum.

U kunt eigenlijk alle instellingen direct via de mAirlist systeemconfiguratie uitvoeren.

Is er een specifieke reden dat je direct in een .ini-bestand wilt werken met een teksteditor?

De betreffende mappen vindt u via deze knoppen in de configuratie:

Als je al een mAirlist-installatie hebt, kun je daar eenvoudig alle relevante instellingen exporteren en weer importeren:

Let op: Voor de database wordt alleen de instelling geëxporteerd, maar niet de database zelf!

Laat me alsjeblieft weten of dit je heeft geholpen.

(google translator)

Got it, thanks!! Als ik klik op map verkennen, dan kom ik er gewoon in. Maar in de verkenner zie ik deze dus niet staan. Misschien is die verborgen, maar grootste deel is nu al gelukt!

1 Like