Hé. Ik kan je deze thread aanbevelen, of beter gezegd dit bericht: Der v7 skin.ini-Thread 🕶 - #8 by Tondose.
Vooral het punt “Kolombreedtes” zou interessant voor je kunnen zijn.
Deze tekst is geschreven met Deepl
Hé. Ik kan je deze thread aanbevelen, of beter gezegd dit bericht: Der v7 skin.ini-Thread 🕶 - #8 by Tondose.
Vooral het punt “Kolombreedtes” zou interessant voor je kunnen zijn.
Deze tekst is geschreven met Deepl