collums

Hé. Ik kan je deze thread aanbevelen, of beter gezegd dit bericht: Der v7 skin.ini-Thread 🕶 - #8 by Tondose.

Vooral het punt “Kolombreedtes” zou interessant voor je kunnen zijn.

Deze tekst is geschreven met Deepl