ik heb een vraag , Links in mijn playlist staan de tijden maar die zie ik half , ik zou moeten zien 18:24:51 maar ik zie maar 24:51 staan , hoe kan ik dit breeder maken
Goedenavond @Bonanzamann , hartelijk welkom op het mAirList forum! Veel plezier met de mAirList applicatie.
Als je met je muis op het lijntje tussen “Time” en “Tittle/Artist” gaat staan, verandert je het pijltje van je muis in een soort kruisje. Als je nu de linkermuisknop indrukt en vasthoudt (het kruisje blijft zichtbaar),dan kun je dit lijntje naar rechts slepen. De gehele tijdsaanduiding wordt dan zichtbaar.
Ik denk wel dat, om deze instelling vast te houden, je wellicht deze playlist instelling moet bewaren. Ik weet niet precies hoe dat moet.
Dankje wel ik zal eens mee bezig gaan
Goedemorgen @Bonanzamann ah, ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk dat je deze optie aan dient te vinken in de mAirList Configuration App:
Als je deze optie gaat aanvinken, dien je eerst mAirList even geheel af te sluiten. Ga daarna naar Windows Start > applicatie mAirList > kies onderdeel Configuration. Ga naar Playlists, Playlist 1, GUI options, vinkje aanzetten bij “Shown Colum Headers”. Nu mAirList weer opstarten en dan zie je de omschrijvingen boven de kolommen. Deze kun je aanpassen zoals in mijn vorige post beschreven.
Goedemiddag @Bonanzamann , ik denk dat dit komt omdat je een andere versie van mAirList gebruikt dan ik. Jij hebt versie 8 in gebruik denk ik?
Nee ik gebruik de 7.4.8
Maar weet jij dan wel dit moet in 8 dan ??
Nee sorry, ik gebruik (nu nog) mAirList versie 6.
Hé. Ik kan je deze thread aanbevelen, of beter gezegd dit bericht: Der v7 skin.ini-Thread 🕶 - #8 by Tondose.
Vooral het punt “Kolombreedtes” zou interessant voor je kunnen zijn.
Deze tekst is geschreven met Deepl