Cartwall titels

In mijn cartwall zijn de buttons genummerd…
Wanneer ik er een jingle in sleep, komt er geen titel te staan.
Niet van de filename of mp3 tag. In de settings kun je aanvinken, geef artiest weer. Maar ook dat helpt niet. Heef iemand tips of is dit een bug?

Hallo Marc, welkom bij de mAirList-community.

Kun je een van deze jingle uploaden naar de mAirList support-upload?

Erg bedankt. :slight_smile:

P.S. Wilt u ook uw mAirList-licentienummer invoeren in uw forumprofiel? Wat er op dit moment is, is helaas niet het licentienummer. Dank je!

Hallo Uli,

Ik heb de licentie aangepast in het profiel en de mp3 ge upload. Echter ligt het niet aan de mp3 want geen enkele .wav of ,mp3 geeft de tags weer.

Ik denk dat je de carts te klein hebt gemaakt. Daardoor valt de text buiten de cart. Manier om te testen zet de carts op bv 5 denk dat dan de text te voorschijn komt.

Hallo Henk,
Ik heb ze breder gemaakt en maar 1 rij waardoor de tekst nu echt ruimte zou hebben. Ook dan zie ik geen titels.

Hoogte blijft het zelfde, bij mij zijn het vierkante tegels (ja dat van jou vind ik ook mooier)

Je moet ze echt hoger maken dan komt de tekst tevoorschijn.

In heb het Formant van het Font verkleind en minder charts gekozen. Nu zijn ze inderdaad wel zichtbaar. Je zou verwachten dat altijd iets zou weergeven. Huidige status van de config en layout, zie foto.