Audiorouting Voicetracking

Hallo allemaal,

Ik wil voicetracks gaan opnemen maar ik krijg de audiorouting niet voor elkaar.
Kan iemand mij een handje helpen?

Bij voorbaat dank,
Cees

Goedenavond @CeesV, het is lastig om je vraag te beantwoorden. Op basis van de informatie nu verstrekt kan niemand bepalen waar eventueel een fout zit. Kun je iets meer vertellen wat je zelf al geprobeerd hebt en waar je vast loopt?. Een aantal screenshots van je audio instellingen zijn ook altijd zeer bruikbaar.

1 Like

Hoi Adriaan,

Het probleem zit m in de microfoonopname. Ik zal je de setup schetsen.
Ik gebruik een Behringer DX2000 voor mijn playout middels een GigaportEx geluidskaart. De players lopen via deze kaart en dat gaat prima.
Nu wil ik voicetracks opnemen maar vraag me af hoe ik de output van het mengpaneel moet configureren naar mAirlist om de microfoon te kunnen opnemen in VT.
Ik kan helaas geen screenshots produceren op dit moment maar hoop dat je met deze gegevens wat kunt.

Dank alvast
Cees

Oh, en wat ik zelf al geprobeerd heb is een return maken van de geluidskaart output naar de lijningang van de pc maar dat werkt niet of snap de routing niet helemaal

Ik heb het voor elkaar gekregen om de microfoon op te kunnen nemen. Via de ene geluidskaart uit en andere in doet ie t.
Nu alleen nog uitvogelen hoe ik tracks er in geplaatst krijg. Nu moet ik m uitschakelen en inschakelen om de “recente” tracks af te kunnen luisteren.