Sinds mijn overstap van een DHD 52/dx naar een Airlite (ik gebruik de tafel slechts een paar uur per jaar), loop ik tegen het probleem aan dat de knopstart niet lekker functioneert. Wat ik ook probeer, de tafel blijft denken dat ik (ook) de faderstart wil gebruiken. Dit wil ik niet. Ik wil alleen knopstart. En dat betekent dat als een plaat is afgelopen en de fader gaat dicht ik het liefst daarna de schuif weer kan openzetten voor een knopstart zónder dat ik eerst het kanaal op ‘on’ moet zetten om de faderstart uit te schakelen. Ik vind dit onhandig en ondoordacht. Maar wellicht dat ik in mAirlist in de config van de remote control bij Modules enkele zaken kan programmeren, maar ik kom er verder niet aan uit. Wie weet meer hoe ik mAirlist te programmeren? Alvast bedankt!
Hallo @Richardvdb,
De oplossing ligt buiten mAirList, vermoed ik.
Ik weet niet zeker of dit de oplossing is (niet getest!), maar je kunt proberen om in de AirLite Configuration Manager de optie Auto Channel Off (linksonder, zie screenshot) voor het betreffende kanaal op Enable te zetten?
1 Like