Airence + Cartwall

mijn cartwall window doet vreemd.
ik zet op het scherm in rij1 vak 1 een jingle en in rij 2 vak 4 ook een jingle
buttons op airence rij 1 vak 1 en 2 branden
geen windows update gehad (heb win 10 LTSC enterprise).en ik gebruik mairlist 6.3.24 pro.
d&R airence configuratie tab cartwall: “a en b” knoppen van boven naar beneden.

Wat is er in ene anders?

Goedenavond Henk, ook in mijn set-up (Airlite + mAirList 6.3.24 Professional) vertoont de cartwall rare kunsten, qua branden van lampjes. Ik vul de catwall altijd geheel met jingles, toch branden slechts enkele (random?) lampjes. Als ik dan echter op een button op mijn Airlite druk, start de jingle in de cartwall evenwel toch.

Ik heb géén idee wat jouw situatie veroorzaakt. Waarom plaats je een jingle in linkerrij op positie 1 en in rechterrij op positie 4 (en niet positie 1)? Zijn de andere posities dan niet bezet?

Het was met opzet. Voorheen ging het prima, daar waar ik hem plaatste in de cartwall verscheen hij ook op de knoppen uit geprobeerd alleen A aan en op diverse in de cartwall neerzetten kwamen allemaal onder elkaar in A ( bij B ook. Links en recht van elkaar en boven en onder elkaar. Bleef fout komen.

En bij de gehele cartwall vol staan er toch maar 1 rij

Ik heb ook een probleem met D&R Airence en de Mairlist Cartwall. Alles werkte prima totdat er een fout in Windows zat waardoor ik alles opnieuw moest installeren, ook Mairlist en de Airence software. Alles leek goed te gaan totdat ik de Cartwall ging configureren. Ik had 16 carts aangemaakt de knoppen geconfigureerd, bijvoorbeeld Cartwall 1 pauze/stop. De audio routing verdeeld over de 4 usb schuiven op de Airence.De knoppen op de Airence branden netjes. Ik druk op knop 1 …. Niets, ik druk op knop 2 … cart 2 en 3 gaan tegelijk spelen. Als ik op 3 druk gaan cart 3 en 5 spelen, druk op
4 start 4 en 7
5 start 5 en 9
6 start 6 en 11
7 start 7 en 13
8 start 8 en 15
9 start 9 en 2
10 start 10 en 4
11 start 11 en 6
12 start 12 en 8
13 start 13 en 10
14 start 14 en 12
15 start 15 en 14
Druk op 16 en er gebeurt, net als bij knop 1
Ja, ik zie het patroon, maar kom er niet achter waar de oplossing zit. Ik heb dit probleem bij D&R weggelegd, geen antwoord. Ook bij Mairlist Support krijg ik geen reactie! Knop 17 - 18 - 19 en 20 heb ik gekoppeld aan de 4 Players van de Playlist, die werken wel prima. Ook heb ik Mairlist 3x opnieuw geïnstalleerd, ook een oudere versie van Mairlist geïnstalleerd. Het probleem is niet opgelost.

Weten jullie de oplossing? Staat er ergens een vinkje verkeerd? Al een week ben ik aan het zoeken, maar niets te vinden. HELP!!

Bert

Mairlist heeft zijn eigen “afstandsbediening”
Ga naar mairlist controlepaneel > afstandsbediening > Toevoegen > D&R Airence > toevoegen > toepassen en opnieuw opstarten. kom je er niet uit laat maar weten.

Hoi Henk
Bedank Voigt je reactie.
Ook de Airence heb ik reeds toegevoegd aan Mairlist. Ook hier heb ik de configuratie bekeken of er iets verkeerd staat, maar kan niets vinden.
Bert

Goedenavond @LaBrava Bert, welke versie van mAirList gebruik je, versie 6 of 7?

@Adriaan
Alles draait hier op Mairlist 7 toe dit
Niet het juiste resultaat gaf heb ik versie 7 eraf gehaald en mijn oude versie 6 geïnstalleerd, maar het resultaat blijft hetzelfde. Je zou bijna gaan denken dat het in de software van de Airence zit……

Have you configured the commands manually? Or are you using the automatic “Buttons to use for Cartwall” setting?

Or maybe both configured at the same time? That would explain it.

Where can I fan these settings. In the Mairlist control panel under remote control I did configure all the settings manually. This morning I searched for the automatic setting, but couldn’t find it, also not in the Airence software. Sometimes at the Mairlist startup there is an error message that Mairlist can’t find the Airence. But when the player an Cartwall are loaded the buttons light up. When I open the Airence Key Mapper software I sometimes get the message that it can’t find the Airence mixer. Maybe I should install the Airence Firmware again

I mean Where can I find the automatic

Hallo iedereen, probleem opgelost. Het was inderdaad wat Torben zei. In Mairlist had ik in de remote control(afstandsbediening) de Switches per stuk ingesteld Cartwall 1 start/stop Cartwall 2 start/stop enzovoort. Ik heb een nieuwe pc gekocht en een extra Mairlist licentie, alles schoon en opnieuw beginnen. Geen switches geconfigureerd en de Cartwall werkt weer zoals het hoort. Dankjewel voor het meedenken :+1:t2:

Hi everyone, problem solved. It was indeed what Torben said. In Mairlist I had set the Switches individually in the remote control Cartwall 1 start/stop Cartwall 2 start/stop and so on. I bought a new PC and an extra Mairlist license, everything clean and start over. No switches configured and the Cartwall works as it should again. Thank you for thinking along :+1:t2: