Hoi, ik heb een probleem met mijn Aircast setup.
Ik heb de database gemaakt en playlisten gegenereerd.
Nu wil ik dat de 24/7 gewoon de lijsten per uur in de automatisering gaat zetten.
dat wil in principe ook wel, maar als ie dat doet faded hij de track weg die op dat moment draait.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat de lijst ingevoegd word, en dat het pas begint als het draaiende nummer afgelopen is.
Ik heb ook een setup met Mairlist en daar werkt het wel!
wat gaat er mis?
Hoop dat er iemand is die die herkend.
Hi Harco,
Hoe is je event opgebouwd die de nieuwe playlist inlaad? Als je ‘Load database playlist gebruikt’ zou het moeten werken zoals jij wil. ‘Load en play database playlist’ laadt de nieuwe playlist in en begint ook direct met afspelen.
Jelle
ProduMedia
@Harco, ik kan je hier niet bij helpen. Ik heb mAirList juist zo opgezet dat via een Event elk uur om xx:50:00 de nieuwe playlist toegevoegd wordt. Precies op x:00:00 fade inderdaad de huidige song weg (ik vind dat geen probleem) en start de nieuwe playlist (Nieuws). Hiervoor gebruik ik het Event “Append database playlist”. Ik meen me te herinneren dat ik het eerste item in mijn Hour Template (News) op een Hard Fixed Time heb gezet. Zo wil ik het hebben en zo werkt het perfect.
Ik kan me voorstellen dat als je het eerste item op Soft Time zet dat dan de huidige song helemaal uitgespeeld wordt.
In mijn beleving zou er geen verschil moeten zijn tussen AirCast en mAirList.
[quote=“produmedia, post:2, topic:11373”]Hi Harco,
Hoe is je event opgebouwd die de nieuwe playlist inlaad? Als je ‘Load database playlist gebruikt’ zou het moeten werken zoals jij wil. ‘Load en play database playlist’ laadt de nieuwe playlist in en begint ook direct met afspelen.
Jelle
ProduMedia[/quote]
Hoi Jelle,
Ik heb Voegt data base toe ingevuld, nu heb ik de items "begin en eind van uur uit de templates verwijdert. dit lijkt te gaan werken nu.
Ik laat het nog even weten hoe dit werkt.
dank voor je reactie
[quote=“Adriaan, post:3, topic:11373”]@Harco, ik kan je hier niet bij helpen. Ik heb mAirList juist zo opgezet dat via een Event elk uur om xx:50:00 de nieuwe playlist toegevoegd wordt. Precies op x:00:00 fade inderdaad de huidige song weg (ik vind dat geen probleem) en start de nieuwe playlist (Nieuws). Hiervoor gebruik ik het Event “Append database playlist”. Ik meen me te herinneren dat ik het eerste item in mijn Hour Template (News) op een Hard Fixed Time heb gezet. Zo wil ik het hebben en zo werkt het perfect.
Ik kan me voorstellen dat als je het eerste item op Soft Time zet dat dan de huidige song helemaal uitgespeeld wordt.
In mijn beleving zou er geen verschil moeten zijn tussen AirCast en mAirList.[/quote]
Hoi en dank voor je reactie,
Dat zou ik dus ook moeten fixen, dat het nieuws het start als 1ste in de hour template.
Dat word nog even zoeken voor mij, als me dat niet gaat lukken meld ik me hier vanzelf wel weer:-)
Het nieuws gaat nu gewoon met een evenement dat om 01 min over het uur start.
Voor het nieuws (inclusief tijdmelding):
https://www.mairlist.com/forum/index.php/topic,6236.msg44277.html#msg44277
Works like a charm!
Algemene tip: probeer zoveel mogelijk zaken in je Hour Template te regelen. Veel lastiger via Events!